خبرگزاری کار ایران

کماندار تیم ملی جانبازان و معلولان:

عملکرد کمانداران ایرانی فوق‌العاده بود/ کهنسال پدیده مسابقات است

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۰۶۲

عضو تیم ملی جانبازان و معلولان از رقابت‌های قهرمانی جهان آلمان یک سهمیه‌پارالمپیک را برای تیم کشورمان به ارمغان آورد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم رنجبر درباره این مسابقات گفت: برای اولین بار بود شاهد حضور این تعداد کماندار در یک رویداد رشته تیروکمان بودیم و مسابقات جهانی آلمان با 262 شرکت کننده در زمره پر تعداد ترین مسابقات در این رده بود.

رنجبر افزود: امتیاز کسب سهمیه از این رقابت‌ها، حساسیت‌ها را دوچندان کرده بود و فشار روانی ناشی از آن بر روی تمام ورزشکاران احساس می‌شد. علاوه بر این حضور تعداد زیاد کمانداران رقابت‌ها را حساس و نزدیک بهم کرده بود. به عنوان مثال تنها در ریکرو مردان 70 کماندار در مرحله مقدماتی حضور داشتند که من و رحیمی با اختلاف امتیاز بسیار جزئی، در رده چهارم و پنجم جدول قرار گرفتیم و به مرحله حذفی راه یافتیم.

کماندار تیم ملی جانبازان و معلولان خاطرنشان کرد: سطح بالای این مسابقات را نیز می‌توان از ناکامی بسیاری از قهرمانان پارالمپیک و مسابقات پاراآسیایی سنجید که تعداد زیادی از آنها حتی نتوانستند در جمع 16 نفربرتر قرار بگیرند.

وی در ادامه گفت: همان‌طور که قبلا نیز اعلام شده بود، اولویت اول تیم ما  کسب سهمیه و بعد مدال‌آوری بود. خوش‌بختانه با وجود اینکه تیم کامل نداشتیم و نفراتمان به نسبت تیم‌های دیگر کمتر هم بود، موفق شدیم 4 سهمیه بدست آوریم و این تعداد سهمیه با توجه به شرایطی که ذکر شد و نیز نتایج سایر تیم‌ها، قابل توجه و فوق‌العاده است.

رنجبر اضافه کرد: در ریکرو مردان سهمیه را کامل گرفتیم و در زنان نیز یک سهمیه توسط محدثه کهنسال به دست آمد که جدای از سهمیه، حضور او به عنوان جوان ترین ورزشکار و عملکرد بسیار خوبش او را تبدیل به پدیده مسابقات کرده است. در کامپوند هم نوری توانست یک سهمیه بدست آورد و در مجموع تمامی اعضای تیم تلاش خود را کردند تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند.

ملی پوش تیم تیر و کمان در پایان گفت: رحیمی علاوه بر کسب سهمیه، شانس دریافت یک نشان را نیز دارد و امیدوارم فردا با موفقیت در رقابتی که پیش رو دارد بتواند نشان برنز را کسب کرده و افتخاری مضاعف برای تیم ملی کشورمان به دست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز