خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر انگلیس درایستگاه‌چهارم؛

چلسی، کریستال‌پالاس را مدعی کرد/ بندرنشینان‌لیورپول در خانه غرق شدند!

هفته چهارم لیگ برتر انگلیس با شکست عجیب و خانگی شاگردان خوزه مورینیو و برندان راجرز مقابل رقبای همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته چهارم لیگ‌برتر انگلیس تیم‌های چلسی و کریستال‌پالاس از ساعت 18:30 در ورزشگاه استمفرودبریج به مصاف هم رفتند که شاگردان مورینیو با متحمل شدن دومین شکست در 4 هفته اخیر زمین خانگی را ترک کردند.

ترکیب‌چلسی: کورتوا، ایوانوویچ، آسپلیکوئتا، کیهیل، زوما، فابرگاس، پدرو، ویلیان، هازارد، ماتیچ، کاستا

ترکیب‌پالاس: مک کارتی، دلینی، دان، وارد، سواره، پانچئون، ساکو، کابایه، مک آرتور، زاها، ویکهام

دو تیم نیمه نخست با دست خالی به رختکن رفتند ولی باکاری ساکو دقیقه 65 موفق شد آبی‌های لندنی را غافلگیر کند و تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد.

ورود رادامل فالکائو کمی شرایط را به سود آقای خاص کرد و این بازیکن تازه‌وارد دقیقه 79 بازی را روی ارسال بی‌نقص پدرو با ضربه سری شیرجه‌ای به تساوی کشید ولی از بخت بد لندنی‌ها این شادی تنها 2 دقیقه دوام آورد و جوئل وارد دقیقه 81 روی ضد حمله‌ای برق‌آسا دروازه کورتوا را باز کرد تا تیمش را به 3 امیتاز شیرین خارج از خانه برساند.

چلسی که هفته نخست را با تساوی 2 بر 2 خانگی مقابل سوانسی سر کرده بود هفته دوم در منچستر مقابل سیتی‌ 3 بر صفر باخت تا نخستین شکست خوزه و تیمش رقم بخورد. هفته سوم چلسی اگرچه 3 بر 2 وست‌برومویچ را به سختی شکست داد ولی باز هم هفته چهارم ناکام ماند و دومین شکست را پذیرفت تا آقای خاص در برزخی خانگی گیر کرده باشد.

آبی‌های لندنی با این شکست  4 امتیازی باقی ماندند تا در رده سیزدهم جدول قرار بگیرند . کریستال‌پالاس هم  9 امتیازی شد تا به جایگاه دوم جدول برسد و در صف مدعیان فصل جزیره قرار بگیرد.

پیروزی 2 بر صفر من‌سیتی مقابل واتفورد این تیم را 12 امتیازی کرد تا به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد. در این دیدار رحیم استرلینگ دقیقه 47 و فرناندینیو دقیقه 56 موفق شدند دروازه واتفورد رده پانزدهمی را باز کنند تا تیم دوم شهر منچستر یکه‌تازه جدول لیگ برتر جزیره لقب بگیرد.

البته نباید از شکست عجیب و خانگی بندرنشین‌های لیورپول مقابل وستهام هم به سادگی عبور کرد. وستهام 3 بر صفر فاتح این دیدار شد تا شاگردان راجرز در بندر متحمل یکی از تلخ‌ترین شکست‌های خانگی خود شوند.

برنامه و نتایج هفته‌چهارم لیگ برتر جزیره به این شرح است:

شنبه ۷ شهریور

نیوکاسل صفر – آرسنال  یک

بورنموث یک– لسترسیتی یک

استون ویلا 2 – ساندرلند 2

چلسی یک – کریستال پالاس 2

لیورپول صفر– وستهام 3

منچسترسیتی 2 – واتفورد صفر

استوک سیتی صفر – وست برومویچ یک

تاتنهام – اورتون، ساعت ۲۱:۰۰

یکشنبه ۸ شهریور

ساوتهمتون – نوریچ سیتی، ساعت ۱۷:۰۰

سوانسی – منچستریونایتد، ساعت ۱۹:۳۰

 

 

 

کد خبر : ۳۰۱۰۸۵