خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته انضباطی مطرح کرد؛

ملوان و تراکتورسازی با بیشترین تخلف هواداران/تقدیر از 7 باشگاه لیگ برتری

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۱۴۴

رئیس کمیته انضباطی می‌گوید هواداران تیم‌های ملوان و تراکتورسازی تا پایان هفته پنجم بیشترین تخلف را داشته‌اند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی درباره برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در هفته هفتم گفت: هنوز هیچ گزارش کتبی از سوی ناظران یا نمایندگان مسابقات فوتسال به دست‌مان نرسیده اما طبق گزارشی که از طریق همکاران و جراید اعلام شده است، متوجه تخلفات در بازی منصوری قرچک و گیتی پسند شده‌ایم. بدون شک تخلفات تماشاگران، دخالت افراد و کادر فنی بررسی خواهد شد و مسلما در این مسابقات یا دیگر رقابت‌ها با جدیت بیشتری افراد را تنبیه خواهیم کرد.

وی افزود: در برخی موارد ظرفیت گنجایش سالن‌ها تکمیل می‌شود و اگر اتفاقی رخ دهد، خسارتش جبران ناپذیر است. ضمن اینکه تمامی موارد را بررسی می‌کنیم و از تیم‌ها می‌خواهیم تکالیف خود را به عنوان میزبان به خوبی انجام دهند.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه افزود: نامه‌ای با امضای دبیرکل فدراسیون به سازمان لیگ ارسال می‌کنیم تا تیم‌های بدهکار لیگ یک اگر تا شروع هفته چهارم بدهی‌های خود را تسویه نکنند، برنامه مسابقات هفته چهارم آنها معلق شود. در لیگ دو و سه هم به همین منوال اقدام خواهیم کرد و امیدوارم تیم‌ها موضوع تسویه بدهی های خود را جدی بگیرند.

رئیس کمیته انضباطی در پایان ضمن تقدیر از تماشاگران 7 باشگاه لیگ برتر فوتبال گفت: از تماشاگران 7 تیم لیگ برتری نفت، سایپا، راه آهن، گسترش فولاد، استقلال اهواز، پدیده و ذوب آهن تقدیر می‌کنیم چرا که از تماشاگران تیم‌های فوق تا هفته پنجم هیچگونه تخلفی گزارش نشده است. متاسفانه 9 تیم لیگ برتری تقریبا تخلفاتی را داشته‌اند که بیشترین تخلفات تا هفته پنجم متعلق به تماشاگران تیم‌های ملوان و تراکتورسازی است. مسلما تخلفات اولیه با جریمه نقدی برای تیم‌ها در نظر گرفته می‌شود اما اگر رفتار ناشایست و تخلفات ادامه‌دار باشد، بازی بدون تماشاگر و خارج از خانه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز