خبرگزاری کار ایران

والیبال زیر ۲۳سال‌جهان-امارات؛

محمدی‌فر: فلاح نیاز به 5 هفته استراحت دارد

فیزیوتراپ تیم ملی والیبال زیر 23 سال پس از مصدومیت فلاح مقابل ایتالیا گفت: این بازیکن در ادامه تورنمنت نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمد فلاح، دفاع وسط تیم والیبال زیر 23 سال ایران در اواسط ست سوم بازی مقابل ایتالیا با آسیب دیدگی شدید از ناحیه مچ پا رو به رو شد و دیگر قادر به ادامه بازی نبود. او بعد از بازی به بیمارستان رفت تا شدت و نوع آسیب دیدگی مشخص شود.

علی محمدی فر فیزیوتراپ تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران که فلاح را در بیمارستان همراهی کرده بود گفت: خوشبختانه اماراتی ها امکانات خوبی را برای انتقال و پذیرش آسیب دیدگان بازی مهیا کرده بودند به طوریکه بعد از بازی فورا با آمبولانس محمد فلاح را به بیمارستان منتقل کرده و فورا در اورژانس پذیرش شد. از چند نمای مچ پا راست فلاح عکس رادیولوژی گرفته شد که خوشبختانه شکستگی و عارضه استخوانی دیده نشد اما تورم زیادی در ناحیه خارجی مچ و کمی هم در ناحیه داخلی وجود دارد. در معاینات صورت گرفته شده تشخیص کشیدگی درجه 2 لیگامان خارجی و کشیدگی فیبرهای قدامی لیگامان نگه دارنده داخلی داده شد و این بازیکن پیش بینی می شود پس از 4 الی 5 هفته درمان قادر به شروع تمرینات تخصصی والیبال باشد.

وی در ادامه افزود: فورا پس از مصدومیت فلاح در بازی اقدامات کنترل تورم و عدم وزن گذاری روی اندام آسیب دیده صورت گرفت اما متاسفانه شدت مصدومیت زیاد بود و این بازیکن دیگر نمی توانست به بازی ادامه دهد. او در روزهای دیگر نمی تواند همراه سایر بازیکنان به تمرینات طبیعی ادامه دهد و در ادامه مسابقات به فیزیتوراپی و درمان های دارویی خواهد پرداخت.

کد خبر : ۳۰۱۱۷۴