خبرگزاری کار ایران

والیبال زیر ۲۳سال‌جهان-امارات؛

سرمربی مصر: خوشحالم برابر ایران به ست پنجم رسیدیم

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال مصر گفت: از نتیجه مسابقه امروز راضی نیستم اما خوشحالم که توانستیم برابر تیم قدرتمندی مانند ایران به ست پنجم برسیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال مصر با هدایت ریس گرزگورز با نتیجه 3 بر 2 برابر ایران شکست خورد. وی در نشست خبری عنوان کرد: مسابقه امروز به ست پنجم رسید و چنین انتظاری را از شاگردانم نداشتم. از نتیجه راضی نیستم اما خوشحالم که توانستیم برابر تیم قدرتمندی مانند ایران به ست پنجم برسیم.

وی تصریح کرد: تیم ایران انگیزه ای برای این مسابقه نداشت و ست های دوم و چهارم را واگذار کرد. اما تیم مصر هم در ست های اول، سوم و پنجم به تجربیات بازیکنان ایرانی باخت.

سرمربی تیم مصر به جوانگرایی والیبال در مصر اشاره کرد و گفت: والیبالیست های تیم مصر بسیار جوان بودند و میانگین سنی تیم ما 2 سال پایین تر از تیم ایران بود. به دلیل جوانگرایی در تیم ملی مصر از بازیکنان تیم جوانان در این تیم استفاده کردیم. پس از امارات هم به مکزیک می رویم تا با همین ترکیب در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان شرکت کنیم.

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان با نتیجه 3 بر 2 تیم مصر را شکست داد.

کد خبر : ۳۰۱۲۰۰