خبرگزاری کار ایران

همیشه به فکر پشتوانه‌سازی هستیم؛

مقانلو: بازگشت اسبقی و مردانی بهترین خبر بود/ با تمام قوا به ترکیه می‌رویم

سرمربی تیم ملی تکواندو از بازگشت 2 مهره اصلی خود به ترکیب تیم ملی ابراز خرسندی کرد.

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازگشت بهنام اسبقی و سجاد مردانی به تیم ملی خبر بسیار خوبی بود و ما خوشحالیم با تمام قوا در مسابقات پیش‌رو شرکت خواهیم کرد.

وی درباره اعلام لیست تیم ملی تکواندو برای حضور در گرندپریکس ترکیه گفت: ما در مجموع 9 بازیکن برای گرندپریکس ترکیه اعزام می‌کنیم که 7 نفر از آنها روی شیاپچانگ خواهند رفت.

مقانلو افزود: روز 24 شهریورماه عازم ترکیه خواهیم بود تا در دور دوم گرندپریکس حضور پیدا کنیم. ما تیم خوبی داریم که با بازگشت اسبقی و مردانی تقریبا کامل شده است.

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره وضعیت جسمانی مردانی و اسبقی گفت: در وهله اول باید از پزشکانی که این 2 ملی‌پوش را به موقع در اختیار ما قرار دادند تشکر کنم اما  درباره سوال شما باید بگویم ما با تایید پزشک نام این 2 ملی‌پوش را در لیست اعزام به گرندپریکس قرار دادیم.

وی افزود: ما زمان بسیار کمی برای گرندپریکس داریم و سجاد و بهنام هم باید در شرایط مسابقه قرار بگیرند تا از لحاظ بدنی از سایر ملی‌پوشان عقب نمانند.

مقانلو درباره حضور نداشتن عاشورزاده در ترکیب تیم‌ملی گفت: ترجیح دادیم با توجه به شرایط فرزان در رنکینگ‌جهانی به او استراحت بدهیم. البته او با تیم به ترکیه سفر می‌کند تا مجوز حضور در مسابقات منچستر را دریافت کند.

وی همچنین درباره حضور هادی‌پور و عمیدی در ترکیب تیم‌ملی گفت: در هر شرایطی به فکر پشتوانه‌سازی برای تیم ملی هستیم که 2 بازیکن جوان و آماده را با خود به ترکیه می‌بریم.

تیم ملی تکواندوی برای شرکت در مرحله‌دوم مسابقات گرندپریکس سال 2015، با 7 تکواندوکار عازم ترکیه خواهد شد. آرمین هادی‌پور، بهنام اسبقی، علیرضا نصرآزادانی، مهدی خدابخشی، مسعود حجی‌زواره، سجاد مردانی و امید عمیدی هوگوپوشان تیم ملی در مسابقات گرندپریکس ترکیه هستند.

کد خبر : ۳۰۱۴۷۸