خبرگزاری کار ایران

پاسخ اعتماد کادرفنی را می‌دهم؛

اسبقی: دلم برای شیاپ‌چانگ تنگ‌شده/جایگاهم را در رنکینگ‌جهان و المپیک پس می‌گیریم

ملی پوش تکواندو کشورمان گفت: حدود 7 ماه دور از میادین بودم و دلم برای شیاپچانگ تنگ شده بود.

بهنام اسبقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: مدت‌ها بود در فیزیوتراپی و تمرینات بدنساری به سر می‌بردم و خوشحالم حالا به تمرینات تیم ملی اضافه شدم.

وی افزود: نمی‌دانید برای مبارزه‌کردن چه ذوقی دارم. خدا را شکر دوران نقاهت را پشت سر گذاشتم و آماده حضور در گرندپریکس ترکیه هستم.

این ملی‌پوش تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا حضور در گرندپریکس بعد از 7 ماه دوریریسک محسوب نمی شود،گفت:اعتراف می کنم که ریسک بزرگی است اما چاره‌ای به جز حضور در این رقابت‌ها ندارم. شاید بهتر بود ابتدا در یک تورنمنت کوچک‌تر شرکت می‌کردم اما باید زمان را هم در نظر گرفت.

اسبقی افزود: من نفر اول رنکینگ بودم اما مصدومیت من را از بقیه عقب انداخت که باید این فاصله را جبران کنم. پیش از مصدومیت در رنکینگ جهان اول و در رنکینگ‌المپیک دوم بودم اما الان شرایط فرق کرده است.

وی با بیان اینکه برای کسب سهمیه المپیک اولویت با رنکینگ‌المپیک است، گفت: در حال حاضر در رده هفتم رنکینگ‌المپیک قرار دارم. این در حالی است که تنها 6 نفر برتر جواز حضور در المپیک 2016 ریو را بدست می‌آورند. دیگر جایی برای اشتباه نیست و من باید این فاصله را جبران کنم.

اسبقی درباره توقع بالای کادر فنی از او بیان داشت: وقتی کادر فنی این همه مدت پای من ایستاد تا به تیم ملی برگردم باید هم از من توقع بهترین نتایج را داشته باشد. مطمئن باشید پاسخ اعتماد کادر فنی را خواهم داد.

دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: می‌دانم مردم از بهنام اسبقی  توقع بهترین مدال را دارند. از همین‌جا به تمام مردم کشورم قول می‌دهم به زودی همان بهنام همیشگی شوم و برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

اسبقی در پایان عنوان کرد: باید از تمام کسانی که دوران مصدومیت کنارم بودند تشکر کنم. این محبت‌ها انگیزه من را برای بهترین بودن افزایش می‌دهد.امیدوارم بتوانم با کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال در گرندپریکس ترکیه پاسخ محبت دوستانم را بدهم.

کد خبر : ۳۰۱۴۹۵