خبرگزاری کار ایران

برای دیدار مقدماتی جام‌جهانی؛

مشکل روادید گوام حل شد/ پدیده‌ها با رویای انتقام در راه تهران

مشکل روادیدتیم ملی گوام حل شد تا این تیم در مسیر سفر به تهران قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی گوام پنجشنبه 12 شهریورماه در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات در ورزشگاه‌آزادی به مصاف تیم ملی کشورمان خواهد رفت که البته این تیم در راه سفر به تهران با مشکل روادید مواجه شده بود.

اعضای این تیم برای دریافت روادید ایران یک هفته در اوزاکای ژاپن به سر برد تا مشکل روادید سفر به تهران را دریافت کنند و حالا در مسیر ایران قرار دارند.

گوام را باید پدیده مرحله مقدماتی جام جهانی نامید چراکه بالاتر از ایران با 6 امتیاز در صدر گروه چهارم قرار دارد و با اعتماد به نفس بالایی به تهران خواهد آمد.

آخرین رویارویی ایران و گوام به روز چهارم آذرماه سال 1379 و بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی 2002 برمی‌گردد که ملی‌پوشان ایران با نتیجه 19 بر صفر این تیم را در هم کوبیدند. دیداری که در ورزشگاه باغشمال تبریز برگزار شد و البته کریم باقری به تنهایی 6 گل در کیسه گوامی‌های نگون‌بخت کاشت.

شاگردان گری وایت حالا تغییرات زیادی داشته‌اند و با تیمی منسجم و سخت‌کوش به مقدماتی جام‌جهانی2018 آمده‌اند که بعد از 2 بازی شگفتی‌سازی کردند و 6 امتیاز در حساب خود اندوخته‌اند تا در صدر گروه D قرار بگیرند.

بدون شک وایت و شاگردانش در آزادی رویای جبران نتیجه 19 بر صفر را هم در سر می‌پرورانند!

کد خبر : ۳۰۱۷۹۰