خبرگزاری کار ایران

تیم پسر رئیس فدراسیون کنار می‌رود؛

احتمال بازگشت سبزواری‌ها به لیگ برتر هندبال

با توجه به اینکه تیم هندبال گهرزمین اعلام کرده نمی‌تواند در لیگ‌برتر حضور پیدا کند، حالا سبزواری‌ها می‌خواهند با خرید امتیاز این تیم وارد لیگ شوند.

به گزارش ایلنا، در برنامه اعلام شده توسط کمیته مسابقات فدراسیون هندبال 12 تیم حاضر در مسابقات از 12 شهریورماه مسابقات خود را آغاز می‌کنند. این در حالی است که پیش از این گفته شده بود لیگ برتر هندبال از دهم شهریور ماه آغاز می‌شود.

در روز نخست هفته اول و در تهران تیم‌های نیروی‌زمینی تهران و سنگ‌آهن بافق برابر هم قرار می‌گیرند و 4 دیدار دیگر هفته اول در روز چهارشنبه 18 شهریور ادامه خواهد یافت.

برای لیگ امسال باشگاه ثامن 2 تیم خود را از لیگ کناره کشیده تا شرایط لیگ امسال هم مانند سال‌های گذشته بی‌نظم باشد؛ ثامنی‌ها و فدراسیون هندبال مکاتباتی هم با هم داشتند و حالا خبر می‌رسد باشگاه ثامن تصمیم دارد با خرید امتیاز تیم گهرزمین وارد لیگ شود.

باشگاه گهرزمین که مدیریت آن با پسر رئیس فدراسیون هندبال است چندی پیش اعلام کرده به دلیل برخی مشکلات نمی‌تواند در لیگ حاضر باشد.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا این موضوع رخ می‌دهد یا خیر. این در حالی است باشگاهثامن به تازگی برای تیمداری در لیگ برتر والیبال هم اعلام آمادگی کرده است.

کد خبر : ۳۰۲۰۱۸