خبرگزاری کار ایران

نباید برند پرسپولیس را ارزان فروخت؛

زادمهر: بازیکنان حق دارند ناراضی باشند/ اسپانسرها می‌خواهند قیمت را پایین بیاورند

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۱۳۸

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان حق دارند ناراضی باشند چون نباید برای تمرین و مسابقه دغدغه مالی داشته باشند.

محمدرضا زادمهر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: بازیکنان امروز اعتصاب کرده‌اند و تمرین نمی کنند. بازیکنان حق دارند اما باشگاه تلاش می کند تا امکاناتی را برای تیم مهیا کند. اینجا نه دولتی است و نه خصوصی و اسپانسری که می آید باید بررسی شود و بهترین اسپانسر برای تیم انتخاب شود. برند پرسپولیس را نمی شود ارزان فروخت و طاهری مسئول مذاکره با اسپانسرها است تا بهترین اسپانسر انتخاب شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با اعتصاب بازیکنان کاری درست می شود؛ گفت: چون خودم فوتبال بازی کرده ام، می دانم که بازیکنان توقعاتی دارند اما چند بازیکن تیم هستند که مشکلات پیچیده‌تری دارند و آنها در اولویت هستند. به هر حال همه دغدغه دارند که مشکل بچه ها را حل کنند و در زمان بسیار کوتاهی این مشکلات باید حل شود.

زادمهر افزود: بچه ها وقتی وارد زمین می‌شوند تمرکز کامل روی بازی دارند و حق با آنهاست و باید حقوق شان را بگیرند. یک سری مشکلات وجود داشت و حتی دنبال فروش این باشگاه بودند که نمایندگان مجلس اجازه ندادند و همین مسائل باعث شده تا اسپانسرها دنبال این باشند که قیمت را پایین بیاورند.

زادمهر در پایان گفت: مشکلات پرسپولیس حل می شود. همانطور که بحث فنی حل می‌شود این مسائل هم حل می شود. طاهری با اسپانسرها در حال مذاکره است و نتیجه را به هیات مدیره گزارش می دهد تا در نهایت تصمیم بگیریم و مطمئن باشید بهترین اتفاق برای پرسپولیس خواهد افتاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز