خبرگزاری کار ایران

به میزبانی کاخ ملت برگزار شد؛

تجلیل از کمانداران مدال آور رقابت های جهانی و آسیایی

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۲۳۱

طی مراسمی با حضور مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از کمانداران مدال‌آور رقابت های آسیایی و جهانی تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، طی مراسمی در مجموعه فرهنگی -تاریخی سعد آباد از قهرمانان کماندار در رده های سنی مختلف از جمله قهرمانان مسابقات آسیایی اینچئون، جهانی دانمارک و جام جهانی لهستان تقدیر شد. 

در این مراسم همچنین از زهرا نعمتی که موفق به شکستن رکورد جهانی پارالمپیک در مسابقات جام جهانی شانگهای چین شد و ورزشکاران نونهالان و نوجوانانی که موفق به کسب عنوان‌های اول تا سوم مسابقات هنگ کنگ شدند، تجلیل و تقدیر شد.

در این مراسم محمود گودرزی وزیر وزارت ورزش، سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، بهرام افشارزاده مشاور عالی وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، کیومرث هاشمی رئیس و شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و فدایی همسر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، محمد علی شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، مجید جاودانی مدیرعامل سانا پرداخت، بانک معاون نهاد ریاست جمهور، حسین‌پور معاون تشریفات ریاست جمهوری، محمدی مشاور رئیس مجلس، احمد شجاعی معاون قوه قضاییه، سردار کرمی معاون شهرداری تهران، حجت السلام والمسلمین حسنی قائم مقام بنیاد شهید، حجت السلام و المسلمین محمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات و جمعی از نمایندگان مجلس حضور داشتند.

همچنین در مراسم مذکور شهرام شکوهی خواننده کشورمان چند قطعه را اجرا کرد و  از سانا پرداخت اسپانسر فدراسیون تیراندازی با کمان رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز