خبرگزاری کار ایران

ایران را باید یکی از برترین تیم های جهان دانست؛

دستیار ولاسکو: آرژانتین آماده جام جهانی است

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۲۸۱

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال آرژانتین و کمک مربی ولاسکو گفت: آرژانتین تمرینات آماده سازی خوبی داشته و برای جام جهانی آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زیر 23 سال آرژانتین با شکست برابر برزیل در رده ششم قهرمانی جهان ایستاد. لوپز مارتین که هدایت این تیم را برعهده داشت پیش از این دستیار خولیو ولاسکو در تیم ملی والیبال آرژانتین بود و در مسابقات قهرمانی مردان جهان لهستان برابر ایران در کادر آرژانتین حضور داشت.

مارتین در خصوص آمادگی تیم آرژانتین برای شرکت در جام جهانی گفت: تیم آرژانتین توانسته تمرینات آماده سازی خیلی خوبی برای جام جهانی داشته باشد. مسابقات لیگ جهانی برای آنها فضای تمرینی خوبی بود و کسب تجربه کردند. پس از آن بسیار مصمم تر به تمریناتشان ادامه دادند. آمادگی خوبی بدست آورده اند و حالا زمان نتیجه گیری تیم آرژانتین است.

آرژانتین در اولین دیدار جام جهانی به مصاف تیم ملی ایران می رود و پس از آن حریف تیم های قدرتمند دیگری مانند ایتالیا، روسیه، آمریکا و لهستان خواهد بود. کمک مربی سابق تیم ملی آرژانتین اظهار کرد: ایران در طی چند سال اخیر قدرتش را به تمام جهان نشان داده و باید این تیم را یکی از برترین تیم های جهان دانست. اما بقیه تیم ها هم خیلی خوب هستند و بهترین های قاره ها در این رقابت ها حضور دارند. تیم ها در جام جهانی می آیند که بجنگند و پیروزی برابر آن ها بسیار دشوار است. آنقدر رقابت ها نزدیک خواهند بود که نمی توان پیش‌بینی کرد که کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. آرژانتین اگر می خواهد سهمیه المپیک را کسب کند باید در هر مسابقه پیروز شود.

سیزدهمین دوره جام جهانی والیبال از 17 شهریورماه به مدت 16 روز در سه شهر کشور ژاپن پیگیری خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز