خبرگزاری کار ایران

تیراندازی اهداف پروازی قهرمانی کشور؛

مردان تراپ تهران قهرمان شدند

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۷۱۲

مردان تراپ هیات تیراندازی تهران در دهمین دوره رقابت‌های تیراندازی اهداف پروازی قهرمانی کشور، عنوان نخست تیمی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایلنا، مسابقات رشته تراپ مردان در دو روز و در ۵ راند برگزار شد که در هر راند به ۲۵ هدف شلیک شد و در نهایت ۶ نفر برتر از مجموع امتیازات کسب شده براساس حداکثر امتیاز ۱۲۵ راهی فینال شدند.

بر اساس این گزارش در پایان راند پنجم 6 ورزشکار برتر (علی حافظی با امتیاز ۱۱۸ از تهران، مهدی اکبری با امتیاز ۱۱۳ از اصفهان، بابک یگانه با امتیاز ۱۱۱ از تهران ، مسلم میر محمدی با امتیاز ۱۱۱ از کرمان، رضا آقاجانی با امتیاز ۱۱۰ از گیلان و سید مجتبی میر امینی با امتیاز ۱۰۵ از مازندران ) به فینال این رقابت‌ها راه یافتند.

در ادامه این رقابت‌ها در مرحله فینال علی حافظی از تهران به مقام سوم رسید و پس از مسلم میرمحمدی و رضا آقا جانی ایستاد ، بابک یگانه نیز جایگاه ششم را از آن خود کرد.

همچنین در بخش تیمی تراپ مردان تیم تهران با امتیاز ۳۳۳ در سکوی اول ایستاد ، تیم اصفهان با امتیاز ۳۱۵ جایگاه دوم را از آن خود کرد و تیم کرمان با امتیاز ۳۰۵ در مکان سوم این رقابت‌ها جای گرفت.

گفتنی است بابک یگانه ، علی حافظی و علی قادریان به سرپرستی مهدی کشوریان اعضای تیم  تراپ تهران را تشکیل می دهند.

دهمین دوره مسابقات اهداف پروازی قهرمانی کشور از ۱۲ لغایت ۱۶شهریور ماه به مدت ۴ روز و در رشته تراپ، تراپ دوتایی و اسکیت در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز