خبرگزاری کار ایران

در شرق‌آسیا بهتر مرا می‌شناسند تا ایران؛

حدادی: فارغ از قهرمانی روند رو به رشدی داشتیم/برای جام ملت ها آماده شدیم

ستاره تیم ملی بسکتبال گفت: فارغ از قهرمانی در مسابقات ویلیام جونز، روند رو به رشدی در این رقابت‌ها داشتیم.

به گزارش خبرنگارایلنا، حامد حدادی پس از قهرمانی تیم ملی بسکتبال در جام ویلیام جونز اظهار داشت: فارغ از نتیجه‌ای که حاصل شد، بازی‌های خیلی خوبی در این تورنمنت داشتیم. این رقابت‌ها کمک زیادی به آماده شدن تیم ملی کرد و توانستیم پیشرفت کنیم و روند رو به جلو داشته باشیم. با زحماتی که بچه ها و کادر فنی کشیدند و دفاع خوبی که داشتیم، خوشبختانه قهرمان شدیم و جای خوشحالی دارد.

وی ادامه داد: جام ویلیام جونز تورنمنت سنگینی بود. البته با برنامه‌ای که کادر فنی داشت و زمان‌بندی‌ که کرده بود، به خوبی از بازیکنان استفاده کرد و به همه فرصت خودنمایی داد. در بازی مقابل روسیه هم واقعا توانی در پاهای‌مان نبود. در مجموع این مسابقات تمرین خوبی برای جام ملت‌های آسیا بود.

سنتر تیم ملی کشورمان با اشاره به بازی با روسیه و شکست این تیم گفت: تیم روسیه شبیه قزاقستان بود و خوب بازی می‌کرد، اما ما باهوش و ذکاوت بودیم. روس‌ها تیم شوت زنی بودند اما ما اجازه تحرک به آنها ندادیم.

وی در مورد جا ملت‌های آسیا عنوان کرد: هدف ما پیروزی در تمام بازی های جام ملت‌های آسیا است و خوشبختانه همه چیز خوب پیش می‌رود. امیدواریم با بازگشت صمد نیکخواه و آرمان زنگنه شرایط بهتری پیدا کنیم و اگر هم شرایطی داشتند که نتوانند، برسند، بازیکنان خوبی داریم که جایگزین شوند. صمد کاپیتان است و حضورش کمک زیادی به تیم خواهد کرد.

حدادی در مورد محبوبیتی که در کشورهای شرق آسیا دارد، عنوان کرد: آنها عاشق بازیکنانی هستند که در  NBA بازی کرده‌‌اند و همیشه به من لطف داشتند. فکر می‌کنم بیش از ایران در تایوان مرا می‌شناسند. هم عکس و هم فیلم بازی‌های‌مان در چین و تایوان وجود دارد و اینجا بیشتر من را تحویل می‌گیرند تا در کشور خودم. در ایران می‌گویند یک بازیکنی به نام حدادی بوده و در NBA هم بازی کرده و خیلی وقت‌ها نیز نام مرا به اشتباه جابر روزبهانی، صمد نیکخواه یا احسان حدادی! صدا می‌کنند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی کشورمان در مسابقات ویلیام جونز تایوان با 7 برد و یک شکست قهرمان شد.

کد خبر : ۳۰۲۸۱۹