خبرگزاری کار ایران

در آستانه جام جهانی والیبال؛

چمدان غفور به توکیو نرسید!

چمدان امیر غفور پشت خط زن تیم ملی والیبال کشورمان در راه سفر به توکیو گم شد و به ژاپن نرسید.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال که برای حضور در مسابقات جام جهانی 2015 والیبال به ژاپن سفر کرده است، هنگام ورود به این کشور با مشکلی روبرو شد که البته تا حدودی برای اعضای تیم ملی عجیب نبود.

هنگامی که تیم ملی ایران وارد فرودگاه توکیو شد، همه اعضای کاروان به جز امیر غفور چمدان‌های خود را تحویل گرفتند که پس از پیگیری های به عمل آمده از سوی امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان مشخص شد، چمدان غفور در راه یا جامانده و یا به نقطه ای دیگر منتقل شده است که مسئولان مربوطه قول پیگیری سریع و رساندن چمدان به هتل محل اقامت تیم ایران را دادند.

این در حالی است که ملی پوشان ایران عصر امروز تمرین بدنسازی خود را برگزار کردند و از فردا تمرینات توپی خود را به صورت دو جلسه در روز برگزار می‌کنند که با وجود این شرایط سرپرست تیم ملی مجبور به خرید و تهیه کفش ورزشی و لباس برای امیر غفور برای شرکت در تمرینات و مسابقات خواهد بود.

این اتفاق در حالی امروز شنبه 14 شهریور رخ داد که سال‌های گذشته نیز هر گاه تیم ملی با پرواز ترکیه به کشوری سفر کرده، در مقصد یکی دو چمدان در مسیر جا مانده و روزهای بعد به تیم تحویل داده شده است.

با این وجود امیر خوش خبر پیگیر موضوع است که تا زمان شروع مسابقات حداقل این مشکل برطرف شود.

کد خبر : ۳۰۲۸۲۳