خبرگزاری کار ایران

واترپلوی قهرمانی جوانان جهان- آلماتی؛

تداوم پیروزی های مقتدرانه صربستان و مجارستان در روز دوم/ شکست 3 نماینده آسیا

دومین روز از مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان امروز (شنبه) با برگزاری شش دیدار به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، دومین روز هجدهمین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان با برگزاری شش دیدار به پایان رسید. در مهم ترین بازی این روز ایتالیا بر اسپانیا غلبه کرد و ژاپن مغلوب هلند شد.

در نخستین بازی امروز (شنبه) مجارستان به راحتی از سد چین عبور کرد. یکی از امیدهای اصلی قهرمانی در این دوره از مسابقات با حساب ۲۳ بر ۹ چینی ها را شکست داد تا با خیالی آسوده در صدر جدول بماند.

در بازی دوم، هلند در یک دیدار تماشایی ژاپن را از پیش رو برداشت. هلند که تا پیش از شروع مسابقات مدعی به نظر نمی رسید با کسب دومین پیروزی خود شانس خود را برای ایستادن در بالای جدول بیشتر کرد. این مسابقه با نتیجه ۱۳ بر ۱۰ به سود هلندی ها به پایان رسید.

مسابقه سوم هم بین مکزیک و صربستان برگزار شد. صرب ها در این دیدار هم مانند بازی قبل پرقدرت ظاهر شدند و ۲۹ بر ۴ رقیب خود را ازپیش رو برداشتند.

در مهم ترین بازی روز دوم هم ایتالیا و اسپانیا به مصاف هم رفتند. دو تیمی که هر دو مدعی کسب عنوان نخست گروه D و قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر هستند رقابت جذابی را به نمایش گذاشتند. این دیدار در پایان با نتیجه ۱۳ بر ۱۰ به نفع ایتالیایی ها تمام شد.

بازی پنجم هم با قضاوت امیرحسین صفابخش برگزار شد. مسابقه حساس و نزدیکی که ۳۷ گل داشت. این دیدار که بین کانادا و ازبکستان برگزار شد در نهایت ۱۸ بر ۱۷ به سود کانادایی ها تمام شد تا ازبکستان دومین شکستش را هم تجربه کند.

آخرین دیدار امروز بین مونتنگرو و آفریقای جنوبی بود. نتیجه نهایی این مسابقه هم ۲۱ بر ۱۲ به سود مونتنگرو بود.

در ادامه این مسابقات فردا (یکشنبه) هم شش مسابقه دیگر برگزار می شود. بازی کرواسی مونته نگرو و قزاقستان اسپانیا برای طرفداران این رشته ورزشی از جذابیت های بالایی برخوردار است. تیم ملی ایران هم باید در دومین بازی فردا به مصاف قهرمان جهان یعنی صربستان برود.

نتایج کامل روز دوم مسابقات قهرمانی جوانان جهان– آلماتی۲۰۱۵:

شنبه(۱۴ شهریور ۱۳۹۴)

چین ۸ – مجارستان ۲۳

ژاپن ۱۰ – هلند ۱۳

مکزیک ۴ – صربستان ۲۹

اسپانیا ۱۰ – ایتالیا ۱۳

کانادا ۱۹ – ازبکستان ۱۸

آفریقای جنوبی ۱۲ – مونته نگرو  ۲۱

برنامه بازی های سومبن روز:

یکشنبه(۱۵شهریور ۱۳۹۴)

استرالیا – مکزیک

صربستان – ایران (ساعت 9:50 به وقت تهران)

ایتالیا – کانادا

مصر – آفریقای جنوبی

مونتنگرو – کرواسی

یونان – چین

مجارستان – ژاپن

قزاقستان – اسپانیا

کد خبر : ۳۰۲۸۳۶