خبرگزاری کار ایران

کاراته قهرمانی آسیا-ژاپن؛

کومیته تیمی مردان ایران نقره‌ای شد/ ناکامی کاراته در سرزمین سامورایی‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۹۷۷

تیم کومیته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با شکست مقابل ژاپن به مدال نقره دست پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا تیم ملی مردان کومیته تیمی امروز در بخش مسابقات تیمی با شکست حریفان خود به فینال مسابقات کومیته تیمی راه یافت. ملی پوشان کشورمان برای رسیدن به مدال طلا مقابل نماینده میزبان قرار گرفتند.

دور اول 3 برصفر مقابل هند به برتری دست یافتند. بهمن عسگری، سجاد گنج زاده و یونس نوروزی مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. دور دوم، ذبیح الله پورشیب، ایمان سنچولی و بهمن عسگری به پیروزی رسیدند. سعید احمدی با تساوی به کار خود در دور دوم تاتامی را ترک کرد. حسین سمندر نیز با یک اختلاف امتیاز بازی را واگذار کرد.

دور سوم نیز گنج زاده، بهمن عسگری و ایمان سنچولی به موفقیت دست یافتند. تیم ملی مردان دور اول مقابل هند 4برصفر برنده شد، دور دوم 4 بر 2 هنگ کنگ را شکست داد و در نیمه نهایی نیز 3 بر صفر تایلند را شکست داد.

در فینال و در دیدار با ژاپن ذبیح الله پورشیب 3 بر 2 باخت. سعید احمدی 4 بر 4 به تساوی رسید. سجاد گنج‌زاده یک بر صفر بازی را واگذار کرد. ایمان سنچولی آخرین نماینده ایران هم با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد و به این ترتیب ایران به مدال نقره رسید.

تیم کومیته بانوان پیش از این از کسب مدال بازمانده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز