خبرگزاری کار ایران

مقدماتی جام جهانی و جام ملت ها؛

تیم فوتبال ایران وارد بنگلور هند شد/ استقبال‌ایرانی‌ها از ملی‌پوشان فوتبال

تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با هند در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 با 23 بازیکن صبح روز یکشنبه وارد بنگلور در جنوب هند شد.

به گزارش ایلنا، ملی پوشان کشورمان شب گذشته تهران را به سمت دبی ترک کردند و پس از چند ساعت استراحت، صبح امروز وارد فرودگاه بنگلور درجنوب هند محل برگزاری مسابقه مقدماتی تیم ملی شدند. بازیکنان تیم ملی در بدو ورود به کشور هند مورد استقبال تعدادی از دانشجویان و خانواده های ایرانی مقیم این شهر قرار گرفتند .

تیم های ملی فوتبال ایران و هند از هفته چهارم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه سه‌شنبه شب هفته جاری در ورزشگاهی در شهر بنگلور هند به مصاف هم خواهند رفت.

تیم ملی فوتبال

کاروان تیم ملی ایران پس از انجام بازی روز چهارشنبه به دبی سفر می کند تا پنجشنبه به سفارت آمریکا بروند تا ویزای کشور گوام را دریافت کنند. سپس پنج شنبه بعدازظهر به تهران برمی گردند.

هند هم مثل ترکمنستان هر دو بازی قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته و امیدوار است در بازی با ایران با غافلگیرکردن تیم ملی، بتواند دست پر از بازی خارج شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال هند دیدار تیمش مقابل تیم ملی ایران از هفته چهارم مقدماتی جام جهانی را دیداری سخت و دشوار عنوان کرد.

تیم ملی فوتبال ایران آخرین تمرین خود پیش از عزیمت به هند ساعت 18 روز شنبه در تهران انجام داد و ملی پوشان با روحیه بالا خود را مهیای دیدار با هند در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 کردند.

کد خبر : ۳۰۲۹۸۲