خبرگزاری کار ایران

شهرام محمودی:

حضور ولاسکو در آرژانتین دیگر برایم اهمیت ندارد

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: شرایط میزبانی ژاپنی ها خوب نیست و امیدوارم رفته رفته این موضوع شکل بهتری پیدا کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرام محمودی پس از برگزاری نخستین جلسه تمرین توپی تیم ملی والیبال ایران درخصوص آخرین شرایط خودش و سایر بازیکنان اظهار داشت: سفر سختی داشتیم و حدود 30 ساعت در راه بودیم. در هواپیما شرایط بسیار خستی داشتیم و تمام بازیکنان اذیت شدند، اما سرانجام رسیدیم و از امروز تمرینات توپی را آغاز کردیم، هرچند که صبح هم به ما سالن ندادند. در مجموع ژاپنی ها خیلی ما را تحت فشار قرار دادند که امیدوارم این شرایط رفته رفته بهتر شود.

وی ادامه داد: بدن بازیکنان به زمان نیاز دارد تا خواب و بیداری‌اش را تنظیم کند، اما ما روز سه شنبه، 17 شهریور ماه در اولین مسابقه خود باید به مصاف آرژانتین برویم. امیدوارم بازیکنان زودتر با شرایط هماهنگ شوند و بدن‌هایشان آماده مسابقات شود. پیش از سفر به ژاپن تا حد زیادی آماده شده بودیم و امروز هم با وجود خستگی که داشتیم تمرین توپی خوبی را برگزار کردیم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران درمورد بازی با آرژانتین، گفت: مشجری به خوبی این تیم را آنالیز کرده است. هر زمانی که دریافت اول آنها خوب باشد عملکرد خوبی دارند، اما امیدوارم مقابل این تیم بتوانیم سرویس های خوبی بزنیم و کارمان را با پیروزی آغاز کنیم. 100 درصد به دنبال یک شروع خوب هستیم؛ اگر در بازی اول موفق باشیم در ادامه دو بازی نسبتاً راحت تر خواهیم داشت.

محمودی درخصوص حضور ولاسکو، سرمربی سابق تیم ایران روی نیمکت تیم آرژانتین، عنوان کرد: برای من دیگر این موضوع اهمیت زیادی ندارد. شاید برای سایر بازیکنان این موضوع مهم باشد، اما من تنها به دنبال ارائه یک بازی خوب و در نهایت پیروزی تیم ملی ایران هستم.

کد خبر : ۳۰۳۱۱۵