خبرگزاری کار ایران

با حضور ننادلالویچ؛

فدراسیون ایران با شورای کشتی آمریکا تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۲۱۱

تفاهم نامه همکاری دو جانبه شورای کشتی آمریکا و فدراسیون ایران با حضور ننادلالوویچ رئیس اتحادیه جهانی در شهر لاس وگاس آمریکا امضا شد.

به گزارش ایلنا، این تفاهم نامه دو جانبه از سوی فرانسیسکو لی لوپز رئیس شورای کشتی آمریکا و رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی ایران به امضاء رسید.

اهدای تشک به کشورهای آمریکای لاتین، برگزاری کمپ تمرینی کشورهای متقاضی با شرایط ویژه در خانه کشتی تهران و اعزام مربیان کشتی آزاد و فرنگی از ایران برای برگزاری دوره های مربیگری در کشورهای آمریکای لاتین از جمله موارد در نظر گرفته شده در این تفاهم نامه همکاری است.

ننادلالوویچ در این جلسه با ابراز خوشحالی از همکاری مناسب بین فدراسیون کشتی ایران و شورای کشتی آمریکا گفت: ایران همواره برای توسعه کشتی در سراسر دنیا تلاش و از آن حمایت کرده است . همان طور که پیش از این از کشتی در قاره آفریقا پشتیبانی کرده است.

کنگره اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد

کنگره اتحادیه جهانی کشتی ظهر یکشنبه به وقت محلی در شهر لاس وگاس آمریکا با حضور ننادلالوویچ رئیس، اعضای هیات رئیسه ، روسا و نمایندگان کشورهای عضو برگزار شد که تقویم سال 2016 میلادی از جمله مسابقات گزینشی المپیک مورد تایید قرار گرفت.

همچنین در این جلسه ایران گزارشی از برگزاری لیگ جهانی با محوریت حضور بنگاه های اقتصادی و افزایش سهم کشتی در رسانه های ملی و بین المللی ارایه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز