خبرگزاری کار ایران

جام جهانی والیبال ۲۰۱۵؛

کواچ: نظم در این مسابقات تعریفی ندارد/ خوب تمرین کرده ایم و خیالم راحت است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: متاسفانه نظم و انضباط در برگزاری مسابقات جام جهانی 2015 والیبال وجود ندارد و مسئولان شرایط خوبی را برای ما ایجاد نکرده اند.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ در مورد آخرین شرایط تیم پیش از آغاز مسابقات جام جهانی 2015 والیبال اظهار داشت: متاسفانه نظم و انضباط در برگزاری مسابقات جام جهانی وجود ندارد و این موضوع من را نگران کرده است. همه دیدند که سازماندهی مسئولان برگزار کننده رقابتها چه مقدار ضعیف است. برای تمرین کردن دشواری هایی را متحمل شدیم، اما با همه این سختی ها، انگیزه تیم من بسیار بالا است.

وی ادامه داد: به دلیل پروازهای زیادی که داشتیم، کمی خسته هستیم؛ فقط همین. در سایر زمینه‌ها، خیالم راحت است، چراکه به اندازه کافی تمرین کرده ایم. مخصوصاً بعد از چند بازی‌ها دوستانه ای که داشتیم، پیشرفت خوبی در تیم حاصل شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به بازی اول ایران در جام جهانی مقابل آرژانتین، گفت: بازی فردا سخت است. ولاسکو با بازیکنانم آشنایی کامل دارد. از طرفی بازیکنان من شرایط خاصی دارند که می‌توانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند. در ژاپن نیز تمریناتی را برگزارکردیم و در کل موقعیت تیم را خوب ارزیابی می‌کنم.

کد خبر : ۳۰۳۴۰۱