خبرگزاری کار ایران

واترپلوی قهرمانی جوانان جهان- آلماتی؛

صعود صربستان، ایتالیا و مجارستان به یک چهارم/برتری قزاق ها مقابل کانادا

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۴۰۶

با پایان چهارمین روز از مسابقات قهرمانی جوانان جهان آلماتی، تیم های صربستان، ایتالیا و مجارستان به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

به گزارش ایلنا، روز چهارم هجدهمین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان با برگزاری شش دیدار به پایان رسید. با برگزاری این مسابقات تکلیف دو تیم دیگر راه یافته به جمع 8 تیم برتر مشخص شد.

مجارستان و ایتالیا به ترتیب بر هلند و ازبکستان غلبه کردند تا مستقیما به مرحله یک چهارم نهایی راه یابند. پیش از این صربستان هم موفق به کسب جواز حضور در این مرحله شده بود.

در نخستین بازی امروز (دوشنبه) ایتالیا تیم ازبکستان را ۱۷ بر ۶ مغلوب کرد. با این نتیجه ایتالیایی ها ۸ امتیازی شدند و صدرنشینی خود را در گروه D تضمین کردند.

در بازی دوم کرواسی بار دیگر پرقدرت ظاهر شد و مصر را ۱۹ بر ۹ از پیش رو برداشت تا دومین پیروزی خود را هم بدست آورد.

دو بازی بعدی از گروه B برگزار شد. ابتدا یونانی ها در یک بازی نزدیک و دیدنی ۱۷ بر ۱۵ ژاپن را شکست دادند. در بازی بعدی مجارستان ۱۸ – ۸ مقابل هلند به برتری رسید تا سومین تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی شود.

پنجمین بازی عصر امروز هم بین ایران و استرالیا برگزار شد.  استرالیا این مسابقه را ۱۵ بر ۵ به سود خود به پایان رساند تا در گروه C دوم شود.

آخرین دیدار هم بین میزبان و کانادا برگزار شد. قزاق ها که به کمک تماشگران پرشور و امتیاز میزبانی سعی در کسب نخستین پیروزی خود بودند در نهایت با حساب ۱۶ بر ۱۳ کانادا را مغلوب کردند.

فردا (سه شنبه) شش دیدار باقی مانده مرحله مقدماتی برگزار می شود تا تیم ها حریفان خود را بشناسند. بر اساس جدول فینا، تیم های اول هر گروه مستقیما به مرحله یک چهارم نهایی راه می یابند و تیم های دوم و سوم هر گروه باید به صورت ضربدری باهم دیدار کنند. تیم های دوم و سوم درصورت کسب دو پیروزی متوالی در بازی های ضربدری به مرحله یک چهارم نهایی می رسند.

تیم ایران در صورت پیروزی در بازی فردا مقابل مکزیک به جمع ۱۲ تیم برتر این دوره از مسابقات راه خواهد یافت.

نتایج کامل روز چهارم مسابقات قهرمانی جوانان جهان– آلماتی۲۰۱۵:

دوشنبه(۱۶شهریور ۱۳۹۴)

ازبکستان ۶ – ایتالیا ۱۷

کرواسی ۱۹ – مصر ۳

ژاپن ۱۵ – یونان ۱۷

هلند ۸ – مجارستان ۱۸

ایران ۵ – استرالیا ۱۵

کانادا ۱۳ – قزاقستان ۱۶

برنامه بازی های پنجمین روز: (پایان مرحله گروهی)

سه شنبه(۱۷شهریور ۱۳۹۴)

کرواسی ازبکستان – آفریقای جنوبی

یونان – هلند

ژاپن  – چین

 ایران – مکزیک(ساعت 14:30 به وقت تهران)

کانادا – اسپانیا

قزاقستان– ازبکستان

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز