خبرگزاری کار ایران

کمک کنید اسپانسر پیدا کنیم!

مشحون: همیشه به فدراسیون بسکتبال حمله شده است

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: همیشه به فدراسیون بسکتبال حمله شده اما ملی‌پوشان ما با بی‌توجهی‌ها و کمبودها شرایط خوبی دارند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمود مشحون در بازگشت تیم ملی بسکتبال از مسابقات ویلیام جونز اظهار داشت:‌ خوشبختانه بچه‌ها خیلی خوب کار کردند و توانستند مقتدرانه به مقام قهرمانی برسند. روحیه بازیکنان بسیار بالاست و نشاط را در چهره آنها می‌بینم.

وی ادامه داد: سرمربی تیم ملی هم رضایت زیادی از بازیکنان دارد و ترکیب خوبی را پیدا کرده است.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد میزبانی تیم در جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: چینی‌ها با کسب میزبانی همیشه امتیاز بالایی داشتند اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید از چیزی بترسد. بازیکنان ما هم از هیچ حریفی ترسی ندارند. اردن، فیلیپین و یکی دو تیم دیگر بازیکنانی از آمریکا به تابعیت گرفتند تا قدرتمند شوند اما ما یکی از پاک‌ترین تیم‌ها هستیم. بچه‌های ما در همه نابرابری‌ها باید بجنگند و بتوانند دل مردم را شاد کنند.

مشحون با اشاره به اینکه تهاجم به فدراسیون بسکتبال بوده است، گفت: شنیده‌ام برخی گفته‌اند تیم‌هایی که در ویلیام جونز بازی کرده‌اند از تیم اصلی نبوده‌اند اما از این خوشحالم که بازیکنان هیچ کوتاهی نکردند. ما با بی‌توجهی‌ها و کمبودها این شرایط را داریم و در هر مسابقه‌ای برای برد و قهرمانی تلاش می‌کنیم.

وی در مورد اسپانسر تیم ملی و فدراسیون گفت: متاسفانه تاکنون اسپانسری پیدا نشده و اگر شما می توانید، کمک کنید تا پیدا شود!

کد خبر : ۳۰۳۴۱۶