خبرگزاری کار ایران

من فقط برنامه‌ریزی می‌کنم؛

پورحسن: می‌خواهم بانوان، استقلال داشته باشند

رئیس سازمان لیگ والیبال اعتقاد دارد کمیته بانوان می‌تواند کارهای مربوط به لیگ را خودش انجام دهد و لازم نیست مردان این امور را پیگیری کنند.

به گزارش ایلنا، منوچهر پورحسن درباره آغاز لیگ برتر والیبال بانوان گفت: هیچ اطلاعی از لیگ بانوان ندارم. پیشنهاد دادم چون تعداد نفرات آنها در کمیته بانوان زیاد است، کارهای مربوط به لیگ را خودشان می‌توانند انجام دهند.

رئیس سازمان لیگ والیبال در پاسخ به این سوال که که کمیته بانوان موافق این کار نیست، اظهار داشت: من فقط برنامه‌ریزی می‌کنم و مقررات را می‌نویسم، اما در این 8 سال اصلا در مسابقات بانوان حضور نداشته‌ام، نمی‌گویم چرا به سالن نرفتم، اما بانوان چون خودشان در سالن مسابقات حضور دارند می‌توانند کارهای مربوط به لیگ را انجام دهند.

وی افزود: وقتی فردی مسئول کارهای بانوان بود فقط به من گزارش می‌دادند. ناظر یک حرف می‌زد و داور هم یک حرف دیگر. از طرفی تیم شاکی نیز یک حرف دیگر می‌زد. وقتی بانوان خودشان درگیر کار شوند می‌توانند راحت‌تر مسائل را حل کنند، می‌خواهم به آنها استقلال بدهم.

پورحسن با اشاره به اینکه این موضوع را به نواب‌رئیس دیگر هم گفته است، عنوان کرد: به میرسپاسی گفتم بارها این حرف را زده‌ام اما کسی گوش نکرده است. اگر میرسپاسی به حرف من گوش دهد وقتی محل کار آنها از ما جدا شد راحت‌تر می‌توانند کارشان را انجام دهند. یک سالن با تمام امکانات نزدیک دریاچه برای بانوان در حال ساخت است و آنها بعد از تمام کار از ما جدا می‌شوند.

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه نظر داورزنی در این باره چیست، گفت: او می‌گوید یک سازمان لیگ داریم و تفاوتی بین مردان و بانوان نیست، اما من خسته شده‌ام و چرا باید خودم را درگیر کار بانوان کنم.

رئیس سازمان لیگ همچنین درباره اینکه مسائل انضباطی بانوان در لیگ را چه کسی پیگیری خواهد کرد، اظهار داشت: کمیته انضباطی که در جای خود باقی است فقط افراد ذینفع متفاوت خواهند بود. وقتی من برای تیم مردان در جلسه کمیته انضباطی شرکت می‌کنم در بخش بانوان این کار را فرد دیگری انجام خواهد داد.

کد خبر : ۳۰۳۴۲۲