خبرگزاری کار ایران

آرژانتین بدون هیجان بازی کرد

عطایی: ولاسکو انگیزه زیادی برای پیروزی بر ایران داشت/ بازیکنان ایران دچار چندگانگی شده بودند!

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۴۸۲

مربی سابق تیم ملی والیبال گفت: بازیکنان آرژانتین دیدار برابر ایران با برنامه و بدون‌هیجان بازی کردند و نتیجه آن را نیز گرفتند.

به گزارش ایلنا، بهروز عطایی افزود: از قبل پیش‌بینی می‌شد دیدار ایران و آرژانتین مسابقه سختی باشد. ولاسکو انگیزه زیادی برای پیروزی بر ایران داشت و تیم آرژانتین هم تدارک خیلی خوبی برای حضور شایسته در جام جهانی دیده بود.

وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال ایران نیز با برنامه‌ریزی به جام‌جهانی رفت، گفت: اما برخی کارشکنی‌های ژاپن در میزبانی باعث شد بازیکنان ایران دچار چندگانگی شوند.

مربی سابق تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: تیم آرژانتین در جریان مسابقه با ایران منظم و خوب بازی کرد و از ست دوم سه مهره اصلی تیم تغییر کرد که برنامه های پیش بینی شده تیم ایران دچار مشکل شد.

وی به استفاده ولاسکو از کونته به عنوان قطر پاسور در تیم آرژانتین اشاره کرد و گفت: شکست برابر آرژانتین اتفاق خاصی نیست و تیم ایران همیشه در تورنمنت های مهم در بازی نخست با مشکل روبرو می شود.

عطایی تاکید کرد: بازیکنان ایران در ادامه مسابقات حتما به شرایط بهتری خواهند رسید و مانند همیشه در جریان بازی ها روز به روز بهتر می شوند.

سیزدهمین دوره جام جهانی والیبال از صبح امروز در ژاپن آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه سه بر صفر مغلوب آرژانتین شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز