خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی والیبال- ژاپن؛

کونته: ایران ما را ترساند/ زورنتا: با ولاسکو حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۵۱۲

بازیکن شماره 7 تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: تیم ایران در ست اول با وجود اینکه از ما عقب بود اما پیروز شد و ما را ترساند.

به گزارش ایلنا، فاکوندو کونته که بهترین بازیکن دیدار ایران و آرژانتین بود درباره پیروزی در بازی نخست جام‌جهانی اظهار داشت: ایران باخت اما خوب بازی کرد. ایران تیم قدرتمندی است. چند سال است والیبال‌ایران سر زبان‌ها افتاده و موجب شگفتی همگان شده است.

وی ادامه داد: سطح والیبال ایران حرفه‌ای است. برای ما برد در این بازی از اهمیت بالایی برخوردار بود چون هم بازی اول روحیه‌بخش است و هم اینکه برد در برابر ایران به ما انگیزه بیشتری برای ادامه راه می‌دهد. برد بازی‌اول یعنی اینکه ما روند خوبی را در پیش داریم و جای نگرانی نیست.

کونته خاطرنشان کرد: بازی در برابر ایران واقعا سخت بود. در کل در جریان بازی اختلاف امتیاز هر ست بسیار ناچیز بود اما در ست اول ایران ما را ترساند چون با اینکه اختلاف امتیاز ما بالا بود اما ایران خودش را توانست به ما برساند و حتی ست اول را ببرد.

شماره 7 آرژانتین درباره بازی با لهستان عنوان کرد: ما در بازی دوستانه این تیم را شکست داده‌ایم اما بازی رسمی خیلی متفاوت است، البته باید به فکر بازی فردا با ونزوئلا باشیم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم. همه بازی‌ها برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است چون هدف ما ارتقای روند پیشرفت تیم است.

زورنتا: با ولاسکو حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

بازیکن تیم ملی والیبال آرژانتین پس از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر ایران گفت: تیم ما با حضور ولاسکو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

لوکینانو زورنتا همچنین اظهار داشت: برد در بازی اول بسیار مهم است و خیلی خوشحالم این برد نصیب ما شد. من به خوبی می‌دانم بازیکنان ایران انگیزه زیادی برای این مسابقه داشتند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم در بازی‌های بعدی هم همین شرایط را حفظ کنیم و با برتری برابر حریفان خود در جایگاه مناسبی قرار بگیریم. ما با ولاسکو حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز