خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی قهرمانی جهان-امریکا؛

شکست تلخ سوریان مقابل بایراموف با ناداوری/ نابغه را دیسکالیفه کردند!

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۷۶۴

فرنگی کار 59 کیلوگرم کشورمان را اتفاقی عجیب و ناداوری مقابل باراموف کشتی را واگذار کرد تا به شانس مجدد برود.

به گزارش ایلنا، در روز دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک که امروز(سه شنبه) در شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شده، حمید سوریان با ناداوری محض مقابل روشن بایراموف بازنده مبارزه شد.

سوریان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل روبیر از ونزوئلا در کمتر از 2 دقیقه با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت.

وی در دور سوم مقابل هاکی نبی از فنلاند قهرمان اروپا در وقت اول با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت.

سوریان در این دیدار مقابل روشن بایراموف نایب قهرمان المپیک و قهرمان جهان از آذربایجان در حالی که از لحاظ فنی از حریف پیش بود داوران ابتدا به دلیل ضربه سر زدن یک اخطار به سوریان و2 امتیاز به حریف آذربایجانی دادند و در ادامه در حالیکه نابغه کشتی فرنگی ایران در حال مبارزه طبیعی بود رئیس تشک یک بار دیگر مسابقه را قطع و به دلیل آنچه ضربه زدن عنوان می کرد، وی را مقابل بایراموف بازنده کرد.

سوریان باید منتظر حضور این کشتی گیر آذربایجانی باشد تا در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز