خبرگزاری کار ایران

مدیر تیم فوتبال امید خبر داد؛

احتمال برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال ایران با هلند و آلمان/تیم امید به هدف‌اش رسید

مدیر تیم فوتبال امید ایران اعلام کرد از برگزاری بازی تدارکاتی بین تیم‌های ملی فوتبال ایران و هلند استقبال شد.

به گزارش ایلنا، حبیب کاشانی که در اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید ایران در هلند حضور پیدا کرده بود، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اردوی تیم امید طبق برنامه برگزار شد و من هم وظیفه خودم دانستم تا در روزهای پایانی در کنار تیم باشم و ضمن خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی و اجرایی، عملکرد تیم را در اخرین بازی تدارکاتی که مقابل حریف بلژیکی برگزار شد را از نزدیک زیر نظر بگیرم.

وی در خصوص اهداف برگزاری این اردو و نتایجی که در بازی‌های تدارکاتی کسب شد، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این اردو بالا بردن سطح آمادگی و اعتماد به نفس بازیکنان بود که خوشبختانه با برگزاری سه دیدار تدارکاتی مقابل حریفان اروپایی این اتفاق افتاد و فارغ از نتایج خوبی که کسب شد، بازیکنان ما تجربه خوبی از این سه بازی کسب کردند و عملکرد بسیار خوبی داشتند. این در حالی بود که تیم ما با نفرات کامل به هلند نیامده بود و چند بازیکن همراه تیم ملی بزرگسالان حضور داشتند.

مدیر تیم فوتبال امید ایران در رابطه با دیدارهای روز گذشته با رئیس فدراسیون هلند و سفیر ایران در این کشور خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی که صورت گرفته بود، روز گذشته همراه با کفاشیان در شهر آمستردام با رییس فدراسیون فوتبال هلند دیداری داشتیم که بسیار مفید بود.

وی افزود: در این دیدار طرفین برای امضای تفاهم نامه همکاری اعلام آمادگی کردند و به همین منظور کارگروهی تشکیل شد تا نمایندگان فدراسیون فوتبال دو کشور تفاهم نامه‌ای را در زمینه آموزش، برگزاری اردوهای آماده‌سازی و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی دو کشور تدوین کنند تا به امضای روسای فدراسیون‌ها برسد. البته بزرگترین خواسته دو طرف در این بازی، برگزاری دیدار تدارکاتی بین تیم‌های ملی بزرگسالان بود که با استقبال طرفین مواجه شد.

کاشانی ادامه داد: در دیدار با سفیر ایران نیز از زحمات سفارت برای برپایی هرچه بهتر اردوی تیم امید تشکر کردیم و جهانگیری سفیر ایران در هلند قول مساعد دادند که مساعدت لازم را برای برگزاری اردوهای تدارکاتی مشابه تیم‌های ملی در کشور هلند انجام دهند.  ضمن اینکه هماهنگی هایی هم صورت گرفت تا بازیکنان ملی رده‌های مختلف سنی ایران که دچار مصدومیت می‌شوند، بتوانند از امکانات پزشکی کشور هلند استفاده کنند.

وی درباره دیدار رئیس فدراسیون فوتبال آلمان تصریح کرد: ظهر امروز و در شهر فرانکفورت با رئیس فدراسیون آلمان دیدار کرده و مهم‌ترین موضوع دیدار امروز، بحث برگزاری بازی تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و آلمان خواهد بود‌. امیدواریم که شرایط برگزاری این دیدار تدارکاتی فراهم شود و تمامی هموطنان ما از سراسر جهان به کشور آلمان سفر کنند و از تماشای دیدار تیم ملی کشورشان مقابل قهرمان جهان لذت ببرند.

مدیر تیم فوتبال امید ایران در پایان ضمن تشکر از حضور کفاشیان در اردوی تیم امید گفت: امیدواریم این دیدارهای ارزشمند با مقامات فوتبال اروپا و تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد، برای رشد و پیشرفت فوتبال ایران و در نهایت شادی مردم ایران مفید واقع شود.

کد خبر : ۳۰۳۹۶۹