خبرگزاری کار ایران

جام جهانی والیبال- ژاپن؛

کواچ: می توانیم با انرژی مثبت بازیکنان هر تیمی را به چالش بکشیم

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۰۸۲

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه امروز نخستین روزی بود که بازیکنان ایران با انرژی مثبت به زمین آمدند، گفت: وقتی ایران اینگونه بازی کند، هر تیمی را به چالش خواهد کشاند.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ در نشست خبری بعد دیدار ایران و ونزوئلا افزود: درود بر بازیکنانم. بازی امروز خیلی خوب بود. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم. 

وی با بیان اینکه در دریافت سرویس خیلی خوب کار کردیم، گفت: اکثر توپ ها را می گرفتیم. فکر می کنم 65 درصد هم حمله روی تور داشتیم که رکورد خوبی در این سطح از بازی ها به شمار می آید. 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: قبل از بازی با لهستان یک روز استراحت داریم که باید نهایت تلاش خود را بکنیم تا نتیجه بگیریم. 

وی گفت: در همه بازی ها از بازیکنانم می خواهم همه توانایی خود را به کار گیرند. در دو بازی اول، خسته به زمین آمدند و تصور کردند که حریف قدرتمندی ندارند و آن را دست کم گرفتند.

کواچ گفت: آرژانتین را در مسابقات جهانی 3 بر صفر شکست دادیم و تونس هم آن موقع که اصلاً به گردپای ایران نمی رسید. به همین خاطر با این تصور که چه بازی کنند و چه نکنند برنده هستند پا به زمین گذاشتند که این طرز تفکر اشتباه است. باید در هر لحظه بجنگیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ونزوئلا نیز در این نشست خبری گفت: باید بازی امروز را به فراموشی بسپاریم و بر روی پیشرفت تاکتیکی خود متمرکز شویم.

وینچنزو ناچی اظهار داشت: در مقایسه با دو ست خوبی که برابر آرژانتین به نمایش گذاشتیم، در دیدار با ایران اصلاً خوب کار نکردیم. فقط در مسیری خاص حمله می کردیم که نتیجه نمی داد.

وی افزود: امتیازات زیادی را هم روی سرویس ها از دست دادیم. باید بازی امروز را به فراموشی بسپاریم و بر روی پیشرفت تاکتیکی خود متمرکز شویم. سعی خواهیم کرد در بازی های بعدی بهتر کار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز