خبرگزاری کار ایران

جام جهانی والیبال- ژاپن؛

اظهارات ملی پوشان والیبال ایران پس از پیروزی بر ونزوئلا

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۱۰۸

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام تیم ها برای کسب پیروزی در این مسابقات می جنگند و پیروزی بر هیچ تیمی ساده نیست.

به گزارش ایلنا، مجتبی میزراجانپور پس از پیروزی 3 بر صفر ایران برابر ونزوئلا در مورد این مسابقه افزود: تیم حریف در ست اول بسیار از نظر روانی به تیم ما فشار آورد تا به پیروزی برسد، اما با سرویس های خوب خود توانستیم مانع پیروزی آنها شویم.

وی ادامه داد: تمام تیم هایی که به مسابقات جهانی آمده اند، پرقدرت هستند و نمی توان از قبل گفت که در چه مسابقه ای پیروز خواهیم شد. تمام تیم ها برای کسب پیروزی در این مسابقات می جنگند، اما خوشبختانه امروز تیم ایران در سرویس و دفاع خوب بود و توانستیم به پیروزی برسیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: فردا استراحت نمی کنیم، چراکه صبح و عصر باید تمرین کنیم، اما درمورد لهستان باید بگویم که کارمان خیلی سخت است. برای هر بازی باید برنامه مشخصی داشته باشیم تا بتوانیم به هدف خود برسیم.حریف را آنالیز خواهیم کرد تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران نیز گفت: توانستیم قدرت والیبال مان را به حریف نشان دهیم و در اکثر فاکتورها برتر از حریف بودیم.

عادل غلامی اظهار داشت: بازی خوبی بود. توانستیم قدرت والیبال مان را به حریف نشان دهیم و در اکثر فاکتورها برتر از حریف بودیم. امروز در حمله خیلی خوب بودیم و توانستیم اکثر امتیازات خود را در این فاکتور کسب کنیم.

وی ادامه داد: ونزوئلا سرسخت تر از تونس بود اما ما با بازی خوب و کم اشتباه خود آنها را تحت تاثیر قرار دادیم. آنها هم نتوانستند مانند بازی روز گذشته خود مقابل آرژانتین بازی کنند. شرایط تیمی ما نسبت به دو بازی گذشته خیلی بهتر شده است و امیدوارم مقابل لهستان هم کم اشتباه باشیم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه یک روز استراحت خیلی به ما کمک خواهد کرد، افزود: سه بازی انجام داده ایم و چند مصدوم داریم. امیدوارم تا بازی با لهستان مصدومان هم به جمع سایر نفرات اضافه شوند و بتوانیم با تمام بازیکنان مقابل لهستان قرار بگیریم. امسال زیاد با لهستان بازی کردیم و هم برد داشتیم و هم باخت؛ فکر می کنم این بار جدال ما فرق می کند و نتیجه این بازی بسیار مهم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز