خبرگزاری کار ایران

در آستانه دیدار با لهستان؛

شب دورهمی والیبالیست ها در رستوران مخصوص

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۳۰۲

تیم ملی والیبال کشورمان در روز تعطیلی مسابقات یک جلسه تمرین انجام داد و شام را در یک رستوران مخصوص صرف کرد.

به گزارش ایلنا، امروز جمعه 20 شهریور مسابقات جام جهانی در روز استراحت خود به سر برد که بر اساس برنامه، تیم ها تنها یک جلسه تمرین در سالن مسابقات برگزار کردند.

مردان والیبال کشورمان بعد از تمرین صبح و شرکت در جلسه آنالیز، استراحتی کوتاه کردند و سپس بر اساس هماهنگی ای که امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی انجام داده بود با اتوبوس به یک رستوران مخصوص رفتند و شام پر انرژی ای را صرف کردند تا با توجه به منوی نامناسب ژاپنی ها برای غذا در هتل تیم ها، ملی پوشان کشورمان برای دیدار فردا انرژی لازم برای مقابله با قوی ترین تیم این مسابقات را داشته باشند.

امیر خوش خبر درباره وضعیت تیم پیش از دیدار مقابل لهستان گفت: خدا را شکر بچه ها از لحاظ روحی در وضعیت مناسبی قرار دارند و با توجه به اینکه غذای هتل از میزان انرژی خوبی برای تیم های ورزشی برخوردار نیست و تیم ها به غذاهای پر انرژی نیاز دارد، تصمیم گرفتیم در یک رستوران برای شام از بچه ها پذیرایی کنیم و به این بهانه با خارج شدن از فضای هتل و سالن مسابقه روحیه بازیکنان کمی تقویت شود و احساس شادابی و نشاط بیشتری برای بازی فردا پیدا کنند. الحمدلله هم به این مهم دست پیدا کردیم. امیدوارم بچه ها با این انرژی و روحیه خوب فردا در یکی از سخت ترین مسابقات خود به خوبی بازی کنند و نمایش خوبی از نماینده ایران در این مسابقات ارائه کنند.
 
بدین ترین ترتیب مردان والیبال کشورمان فردا شنبه از ساعت 7:30 صبح به وقت تهران در چهارمین دیدار خود در جام جهانی 2015 به مصاف تیم قدرتمند لهستان خواهند رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز