خبرگزاری کار ایران

پزشک تیم ملی خبرداد:

غفور آماده دیدار با لهستان/ شهرام محمودی نمی رسد!

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۳۰۴

پزشک تیم ملی والیبال درباره وضعیت سلامت ملی پوشان اظهار داشت: شرایط بدنی بازیکنان به غیر از محمودی و غفور خوب است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت 7:30 صبح فردا شنبه 21 شهریور در چهارمین مسابقه خود در جام جهانی 2015 به مصاف تیم قدرتمند لهستان می رود.

سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص وضعیت بازیکنان ساعاتی پیش از این مسابقه اظهار داشت: وضعیت کلی تیم نسبت به روزهای اول خیلی بهتر شده چرا که برنامه خواب بازیکنان منظم تر شده و با وجود اینکه ژاپنی ها در زمینه بهبود کیفیت تغذیه به ما کمک چندانی نکردند، سرپرست تیم اقای خوش خبر با اقداماتی که انجام دادند، توانستند بچه ها را از لحاظ غذایی در وضعیت مناسبی نگه دارند.

وی درباره مصدومیت ها افزود: از لحاظ مصدومیت ها هم شهرام محمودی، در حال حاضر مهمترین مصدوم ما به حساب می آید و امیدوارم تا زمان برگزاری مسابقات در شهر اوساکا سلامتش را به دست آورد و مسابقه دهد. ما باید روز به روز روند درمانش را بررسی و بعد تصمیم گیری کنیم.

افروزی در ادامه تصریح کرد: مصدوم دیگر تیم غفور است که از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده ولی بازی قبل توانست بازی کند. با این وجود هنوز یک مقدار از آسیب دیدگی اش باقی مانده که آن هم در تلاش هستیم رفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز