خبرگزاری کار ایران

هیچ تورنمنت تدارکاتی نداشتیم؛

پورشیب: حاشیه‌ها نگذاشت کاراته نتیجه بگیرد/ هیچ‌کس باخت را دوست ندارد

کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: نباید دنبال توجیه کردن نتایج ضعیف تیم ملی در قهرمانی آسیا باشیم.

ذبیح‌الله پورشیب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت:مسابقات از سطح بسیار خوبی برخوردار بود و تمام تیم‌ها برای رقابت‌های قهرمانی آسیا برنامه داشتند.

وی افزود: کاراته آسیا در حدی پیشرفت کرده که دیگر تیمی زنگ تفریح نیست و تمام کشورها برای کسب مدال تلاش می‌کنند.

پورشیب درباره عملکرد خود در این رقابت‌ها اعلام کرد: از لحاظ فنی از خودم راضی بودم اما توقع داشتم مدالی خوشرنگ تر از برنر  کسب کنم.

وی درباره نتایج ضعیف تیم ملی در قهرمانی آسیا اظهار اشت:نباید دنبال توجیه نتایج ضعیف خود باشیم اما تمام بچه ها تلاش خود را کردند اما نتوانستیم انتظارات را براورده کنیم.هیچ کس باخت را دوست ندارد اما متاسفانه یکسری فعل و انفعال رخ داد تا نتوانیم نتایج دوره قبل را تکرار کنیم.

وی ادامه داد: درست است در مجموع کمی دور انتظار بودیم اما قرار نیست همیشه تمام مدال‌ها به ایران برسد. تمام تیم‌های بزرگ دنیا هم افت می‌کنند و این در کاراته امری طبیعی است.

کاپیتان تیم ملی در خصوص تاثیر حاشیه‌ها در نتایج تیم ملی گفت: کسانی که اهل فن هستند می‌دانند که حاشیه‌ها تا چه اندازه  روی عملکرد یک تیم تاثیرگذار خواهد بود. شاید اگر آنقدر حاشیه در کاراته ایران وجود نداشت نتایج بهتری کسب می کردیم.

وی در ادامه بیان داشت: تمام کشورهای آسیایی برای این رقابت‌ها برنامه داشتند و چند اردوی مشترک و تورنمنت تدارکاتی داشتند اما تیم ما در هیچ تورنمنتی شرکت نکرد.

پور شیب تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های مالی فدراسیون ما در هیچ تورنمنت تدارکاتی شرکت نکردیم و تنها با تمرین تیم را جمع‌و‌جور کردیم و سوم آسیا شدیم!

کد خبر : ۳۰۴۳۴۱