خبرگزاری کار ایران

جام جهانی والیبال- ژاپن؛

ادامه شکست‌های سریالی والیبال ایران مقابل لهستان/درسی که آنتیگا به کواچ داد

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۳۴۵

تیم والیبال ایران در شرایطی که 2 ست از لهستان پیش بودند، پنجمین شکست خود را در سال جاری مقابل لهستان تجربه کردند تا شکست های سریالی ایران مقابل قهرمان جهان تداوم یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان صبح امروز شنبه در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ژاپن به مصاف هم رفتند که دیدار حساس و پرهیجان دو تیم با برتری 3 بر 2 تیم لهستان به پایان رسید.

در این  مسابقه تیم ایران شروع خوب و مهیجی داشت و 2 ست ابتدایی را به ترتیب با امتیازات 25 بر 18 و 25 بر 23 به برتری رسید و حریف سرشناس خود را غافلگیر کرد. در ست سوم لهستان نمایش بهتری داشت و با دفاع خوب روی تور به بازی برگشت و  25 بر 15 پیروز شد تا شرایط به سود قهرمان جهان تغییر کند.

ست چهارم این مسابقه را لهستان 25 بر 20 برد تا کار به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم این تیم لهستان بود که با بازی حساب شده و روحیه بالاتر نسبت به تیم ایران 15 بر 11 برنده شد تا این دیدار جذاب و دیدنی 3 بر 2 به سود قهرمان جهان به پایان برسد.

لهستان در حالی این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت که دو ست اول را به تیم ایران باخته بود اما تغییری که استفان آنتیگا از ابتدای ست سوم در تیمش ایجاد کرد و میکا را به میدان فرستاد کاملا کواچ را در ادامه کار مات کرد و سرمربی تیم کشورمان در سه ست متوالی نتوانست واکنش خوبی نست به بازی حریف داشته باشد تا ایران یک برد ارزشمند را مقابل قهرمان جهان از دست بدهد.

این پنجمین باخت ایران برابر لهستان در سال جاری بود. شاگردان کواچ پیش‌تر سه بار در لیگ جهانی و یک بار هم در جام واگنر مقابل لهستان نتیجه را واگذار کرده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز