خبرگزاری کار ایران

آرژانتین را می‌بردیم نمره بچه‌ها ۲۰ بود؛

نادی: بلایی که سر لهستان آوردیم سرمان آوردند/صعود به المپیک سخت شد

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: یک غفلت باعث شد بازی با لهستان را ببازیم.

علیرضا نادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی با لهستان را کامل دیدم. یک غفلت باعث شد ببازیم. همان بلایی که سر لهستان آورده بودیم آنها امروز سر ما آوردند چون ما سال 2011 در جام‌جهانی 3 بر 2 لهستان را بردیم و آن روز ما از غفلت حریف استفاده کردیم و برنده شدیم.

وی افزود: لهستان امروز بازی را خوب شروع نکرد چون عادت نداشت در این ساعت بازی کند اما به مرور بهتر شد. لهستان تیم قدرتمندی است و چند دوره قهرمان جهان شده است. بچه‌های ما زحمت خود را کشیدند و مردم هم راضی هستند.

کاپیتان پیشین تیم ملی متذکر شد: از این باخت نباید ناراحت باشیم چون بچه‌های ما خوب بازی کردند. لهستان چند بازیکن قدرتمند دارد مثل کورک که با سرویس حتی سیستم و جریان بازی را عوض می‌کنند و دیدیم که کورک از گیم سوم به بعد تاثیرگذار بود و ما را اذیت کرد.

وی درباره عملکرد تیم ملی در 4 بازی گذشته اظهار داشت: غیر از بازی با آرژانتین، بقیه بازی‌ها خوب بودیم. ما باید آرژانتین را می‌بردیم چون سطح بازی ما بالاتر از آرژانتین است و حیف شد باختیم. اگر آرژانتین را می‌بردیم نمره بچه‌ها 20 بود اما آن باخت کار ما را خراب و سخت کرد. ما هنوز بازی‌های سخت داریم مثل بازی با روسیه و آمریکا که مدعی هستند. تیم ملی تا الان در جام‌جهانی خوب بوده اما باید بهتر شویم چون کار سختی داریم.

نادی در پایان گفت: گرفتن سهمیه‌المپیک یک هماهنگی و ثبات خیلی‌خوب می‌خواهد. وقتی به آرژانتین می‌بازیم کار سخت می‌شود. ما باید همه بازی‌ها را سخت بدانیم و به همه تیم‌ها احترام بگذاریم اما مقابل آرژانتین این اتفاق نیفتاد. اگر آرژانتین را می‌بردیم کسب سهمیه المپیک ما 50-50 می‌شد اما الان کار ما خیلی سخت است. بچه‌ها اگر بتوانند در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیرند شانس کسب سهمیه المپیک را داریم.

کد خبر : ۳۰۴۴۱۰