خبرگزاری کار ایران

جام جهانی والیبال- ژاپن؛

داورزنی: دیگر پدیده والیبال جهان نیستیم/ انتظارها از والیبال منطقی باشد

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۴۴۰

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم ایران دیگر از پدیده بودن خارج شده و حالا تیم‌های خوب دنیا روی ایران به عنوان یک مدعی حساب می کنند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی پس از شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان در رقابت های جام جهانی 2015 در مورد این مسابقه اظهار داشت: ابتدا به بازیکنان تیم خسته نباشید می گویم که بسیار خوب تلاش کردند. طبیعی است که من و تمام مردم دوست دارند که ایران در همه مسابقات پیروز باشد، اما این سومین دوره ای است که ما در این مسابقات حضور پیدا می کنیم.

وی با بیان اینکه تیم ایران در دوره گذشته عنوان نهم را کسب کرده است، افزود: باید تلاش کنیم که امسال شرایط بهتری نسبت به دوره گذشته داشته باشیم، اما اینکه این توقع وجود داشته باشد که ایران قهرمان یا نایب قهرمان شود جزء آرزوهای خیلی خوب است، اما باید بپذیریم که مسیر پیشرفت در والیبال دنیا باید منطقی باشد که خدا را شکر در حال طی شدن است.

داورزنی گفت: تیم ایران دیگر از پدیده بودن خارج شده است و حالا تیم های خوب دنیا روی ایران حساب می کنند، چراکه جزء قدرت های والیبال دنیا هستیم. امروز ملی پوشان ایران عیار والیبال ایران را به خوبی نشان دادند و ثابت کردند که پتانسیل بالایی دارند. امیدوارم در ادامه بازی ها شرایط به گونه ای باشد که همه مردم راضی باشند.

رئیس فدراسیون والیبال ضمن تقدیر و تشکر از بازیکنان ایران، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در روزهای آینده در شرایط خوبی قرار بگیریم و محمودی به ترکیب اضافه شود تا فشار تنها روی یک بازیکن در پست پشت خط زن نباشد. بازیکنان ایران با غیرت و تعصب بازی کردند و بدون شک در ادامه شرایط بسیار بهتر خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران با پذیرش شکست برابر لهستان در چهارمین مسابقه خود در جام جهانی در حال حاضر با 7 امتیاز در رتبه چهارم جدول این رقابت ها قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز