خبرگزاری کار ایران

پس از انتخاب رئیس جدید مطرح شد؛

درخواست رئیس هیات دوومیدانی زنجان از کیهانی/ همکاران خود را آگاهانه انتخاب کنید

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۴۵۹

رئیس هیات دوومیدانی استان زنجان می‌گوید روال سنتی در مدیریت دوومیدانی تغییر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، علی گرزی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: انتخابات خوب و منظمی برگزار شد و پیش بینی اینکه انتخابات به دور دوم خواهد کشید، مشهود بود. انتخاب کیهانی این امر که روسای هیات ها و نمایندگان در مجمع به دنبال یک رویکرد جدید در مدیریت هستند را اثبات کرد.

وی افزود: خوشبختانه برنامه های کیهانی بر اساس داشته های حاکم بر وضعیت فعلی دوومیدانی است. فقدان حامی مالی و افراد آکادمیک در مدیریت از جمله مشکلات بزرگ دوومیدانی بوده و هست و امیدوارم این مشکلات با حضور کیهانی مرتفع شود. او 80 روز تلاش کرد و در جمع مسئولان و قهرمانان استان ها قرار گرفت تا توانست با ارائه راه‌حل‌هایی برای مشکلات موجود ، پیروز انتخابات شود. امیدوارم استراتژی سرکشی به هیات ها مستمر باشد چرا که ما و سایر روسای استان ها خواستار این همدلی و همفکری هستیم و خوشحالیم کسی در راس میریت قرارگرفته که به دنبال تحول در دوومیدانی است.

رئیس هیات دوومیدانی زنجان خاطر نشان کرد: کیهانی باید در انتخاب مشاوران و کسانی که قرار است بعنوان کابینه در کنارش باشند آگاهانه عمل کند.او باید از با تجربه ها و حضور کسانی که دارای سوابق سالم مدیریتی و فنی هستند بهره بگیرد و درکنار این آیتم ها اخلاق و جوانگرایی را نیز  به شرایط حضور آنها در خانواده دوومیدانی، اضافه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز