خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی جوانان جهان- مکزیک؛

نخستین پیروزی جوانان ایران در جام جهانی/ کوبا مغلوب ایران شد

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۹۴۵

تیم والیبال جوانان ایران در سومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جهان در مکزیک سرانجام طعم پیروزی را چشید و در برابر کوبا به نخستین پیروزی خود دست یافت.

به گزارش ایلنا، مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان از روز جمعه به میزبانی مکزیک آغاز شده و تیم ایران در دو مسابقه قبلی خود مغلوب چین و برزیل شد.

تیم والیبال جوانان ایران در سومین و آخرین مسابقه خود در دور مقدماتی این رقابت ها به مصاف کوبا رفت و 3 بر یک به پیروزی رسید.

جوانان ملی پوش ایران در ست نخست این مسابقه 25 بر 18 مغلوب کوبا شدند اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 18 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران با کسب این پیروزی سه امتیازی شد و دور مقدماتی این رقابت ها را با قرار گرفتن در رتبه سوم جدول گروه C به پایان رساند.

فرمول هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جهان با دیگر رقابت ها متفاوت است. 16 تیم شرکت کننده در این رقابت ها دور مقدماتی را در چهار گروه برگزار می‌کنند و تیم های اول و دوم هر گروه در مرحله دوم برای رتبه های اول تا هشتم رقابت خواهد کرد.

تیم های سوم و چهارم گروه های دور مقدماتی نیز در مرحله دوم برای کسب عنوان های نهم تا شانزدهم به مصاف یکدیگر می روند.

با توجه به این فرمول و قرار گرفتن تیم والیبال جوانان ایران در رتبه سوم گروه C در مرحله مقدماتی، ملی پوشان ایران در مرحله دوم برای کسب عنوان نهم تا شانزدهم به میدان می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز