خبرگزاری کار ایران

شمسایی دو شغله بود؛

افتخاری: شرایط جذب مربی بزرگ خارجی را نداریم/سرمربی فوتسال را معرفی کردم!

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۹۸۰

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، گفت: دوست داشتم با یک مربی بزرگ در تیم ملی کار کنیم اما شرایط برای این مسئله فراهم نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدرضا افتخاری در گفت و گو با رادیو ورزش ضمن بیان این مطلب درباره اینکه به نظر می رسد عزم و اراده ای از سوی او برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال وجود ندارد، گفت: این‌طور نیست که شما می‌گویید. ما با مربیان صحبت کردیم. ایده‌آل ما این است که مربی بزرگی روی نیمکت بنشیند ولی شرایط فدراسیون فوتبال دست ما را بسته است و نمی‌توانیم مربی بزرگی بیاوریم. تلاش کردیم تا خسوس را که دستمزدش بالا نبود و شناخت کافی داشت را مجددا سرمربی کنیم که این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: ما روی گزینه‌های داخلی خیلی کار کردیم و جلسات متعددی داشتیم ولی هر کدام یک شرایطی داشتند. آخرین گزینه ما وحید شمسایی بود که او هم به خاطر دو شغله بودن نتوانست به تیم ملی بیاید، فرصت را از دست ندادیم و روی گزینه‌های بعدی فکر کردیم. البته همان زمان به جز شمسایی بودند افراد دیگری هم که با آنها صحبت کرده بودیم. من روز شنبه سرمربی تیم ملی را به کفاشیان معرفی کردم. ایشان دیروز در فدراسیون نبودند ولی امروز صد درصد نفرات کادر فنی معرفی خواهند شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا کمیته فوتسال سراغ مربیان خارجی نرفته است؟، تاکید کرد: هر وقت با یک مربی صحبت می‌کنیم و مذاکرات به مرحله نهایی می‌کشد، یک عده در داخل شروع می‌کنند به تضعیف فردی که موردنظر ما قرار دارد. آن مربی هم با دیدن این وضعیت پشیمان می‌شود.

رئیس کمیته فوتسال افزود: «خسوس کاندلاس» هم به خاطر این شرایط نیامد. او در ایمیلش به ما نوشت که به خاطر فضای سنگین قادر به ادامه کار در ایران نیست. این فضا را خودمان در داخل ایجاد کرده‌ایم و قاطعیت وجود ندارد.

وی تاکید کرد: وقتی من می‌گویم وحید شمسایی توانایی هدایت تیم ملی را دارد، همه باید دست به دست هم بدهند و از این انتخاب حمایت کنند.

افتخاری درباره اینکه می‌گوید برای تیم ملی مربی بزرگ کارنامه دار می‌خواهد ولی انگشت روی وحید شمسایی می‌گذارد که خودش تمایل دارد همچنان بازی کند و ممکن است او به راهی برود که امثال علی صانعی رفتند که برگشت آن سخت است، اظهار کرد: بله من هم قبول دارم ولی به شرطی که امکانات و شرایط جذب سرمربی بزرگ را هم داشته باشیم.

وی در واکنش به این موضوع که جذب سرمربی بزرگ با این امکانات هنر یک مدیر است، یادآور شد: من نمی‌‌توانم همه مسائل را بازگو کنم و بگویم که با چه شرایطی کار می‌کنم. متاسفانه افرادی که باید به ما کمک کنند، بی تفاوت هستند. همه از ما می‌خواهند جزو چهار تیم اول دنیا باشیم ولی امکاناتی به ما نمی‌دهند.

رئیس کمیته فوتسال ادامه داد: من باید خودم از سازمان لیگ فوتسال بودجه تیم ملی را تامین کنم. یک مربی خارجی هم می‌آید و سه، چهار ماه حقوق نمی‌گیرد طبیعی است که این مشکلات پیش می‌آید.

وی بدون اینکه نامی از سرمربی بعدی تیم ملی فوتسال ببرد، یادآور شد: ما امروز جلسه‌ای با کادر فنی تیم ملی داریم تا برنامه‌های‌شان را برای آماده‌سازی را بگیریم. البته منتظر تایید این مربی از سوی کفاشیان هم هستیم ولی ما کارمان را انجام می‌دهیم و نمی‌گذاریم کار متوقف شود.

افتخاری در پایان درباره اینکه گزینه موردنظر شما یعنی محمد ناظم الشریعه تجربه کافی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی را ندارد؟، گفت: شما تا الان دو گزینه ما را رد کردید. خوب نفر سوم را شما دارید به ما معرفی کنید؟

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز