خبرگزاری کار ایران

نباید راجع به تصمیم دیگران نظر بدهم؛

شمس: ناظم‌الشریعه از خسوس که بهتر است/ تیم‌ملی را هم مثل تاسیسات قهرمان‌آسیا کنند!

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: همه حمایت کنند تا تیم ملی فوتسال ایران موفق شود.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ناظم‌الشریعه برای هدایت تیم ملی فوتسال ایران گزینه خوبی است. بالاخره او یک نیروی‌جوان است و همه کمک کنند تا تیم ملی موفق شود. الان وقت این است که همه از سرمربی تیم ملی حمایت کنند تا تیم ما موفق شود.

وی افزود: ناظم‌الشریعه به لحاظ فنی خوب است و قبلا در لیگ کار کرده و چند سال کنار خسوس بوده و تجربه بین‌المللی پیدا کرده و با توجه به اینکه جوان است و شجاعت‌های خاص خود را دارد ان‌شالله بتواند موفق شود.

این مدرس فوتسال در پاسخ به این سوال که ناظم‌الشریعه با توجه به کدام کارنامه هدایت تیم ملی را برعهده گرفته، گفت: من نباید به این مساله فکر کنم و جواب بدهم بلکه فدراسیون‌فوتبال باید به این مسائل فکر کند و پاسخگو باشد. من نباید راجع به تصمیم دیگران نظر بدهم اما ناظم‌الشریعه حداقل از خسوس که بهتر است.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال اظهار داشت: ما می‌توانیم با ناظم‌الشریعه قهرمان آسیا شویم و حضور این مربی به خاطر همین است که بتواند قهرمان آسیا شود و همه کمک کنند تا این اتفاق بیفتد. همانطور که همه کمک کردند تاسیسات‌دریایی قهرمان شد الان هم همه کمک کنند تیم ملی با ناظم‌الشریعه قهرمان آسیا شود.

شمس در پایان گفت: خیلی‌وقت است در فوتسال نیستم و فقط از راه‌دور اتفاقات را می‌بینم و نمی‌توانم درباره جریاناتی که در فوتسال و اطراف تیم‌ملی است صحبت کنم. آنهایی که مطلع‌اند باید اظهارنظر کنند.

کد خبر : ۳۰۵۰۳۰