خبرگزاری کار ایران

والیبال جوانان جهان- مکزیک؛

مشخص شدن حریفان جوانان والیبال در دور دوم/ تقابل ایران و امریکا در رده جوانان

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۰۶۹

تیم ملی والیبال جوانان ایران با تیم‌های آمریکا، ژاپن و مکزیک در دور دوم همگروه شد.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون والیبال، دور دوم والیبال قهرمانی جوانان جهان از فردا در مکزیک آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال جوانان ایران با تیم های آمریکا، ژاپن و مکزیک (میزبان) همگروه شد. مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان با حضور 16 تیم از جمعه 20 شهریورماه به میزبانی مکزیک آغاز شد.

پس از سه روز مسابقات دور مقدماتی 16 تیم شرکت کننده بر اساس عملکرد خود به دو دسته تقسیم شدند که تیم ملی والیبال ایران به همراه تیم های مکزیک، مصر، لهستان، آمریکا، کوبا، فرانسه و ژاپن برای کسب عنوان های نهم تا شانزدهم مبارزه می کند.

هشت تیم فوق در این مرحله در دو گروه به مصاف هم می روند که تیم ایران با تیم های آمریکا، ژاپن و مکزیک (میزبان) همگروه شد و ملی پوشان کشورمان در روزهای 24 تا 26 شهریورماه به ترتیب به مصاف آمریکا، ژاپن و مکزیک می روند. تیم های مصر، لهستان، کوبا و فرانسه نیز در دیگر گروه این دسته با هم مسابقه می دهند.

هشت تیم ترکیه، کانادا، روسیه، آرژانتین، برزیل، چین، ایتالیا و اسلوونی نیز در دو گروه دیگر این رقابت ها برای مقام قهرمانی تا عنوان هشتمی مسابقه می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز