خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر در ایستگاه ششم؛

قاضی دقیقه 90 ناجی صبا شد/ تقسیم امتیازات ویسی و دایی در اهواز

دیدار تیم های استقلال خوزستان و صبای قم با گل دقیقه 90+6 صبای میمان، با تساوی یاران عبدالله ویسی و علی دایی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نخستین روز از هفته ششم لیگ برتر ، عصر امروز تیم های استقلال اهواز و صبای قم در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی ک بر یک دست یافتند.

در این دیدار که در حضور اندک تماشاگر اهوازی و به قضاوت محمدرضا فغانی برگزار شد، فرشاد جان فزا در دقیقه 35 با ضربه سر دروازه حامد لک را باز کرد و با این گل تیم استقلال خوزستان نیمه اول را با برتری به پایان برد. 

در نیمه دوم تیم صبا با چند تغییر و طراحی حملات از کناره ها ، برای زدن گل تساوی بازی هجومی تری را به نمایش گذاشت و در مقابل استقلال اهواز هم در چند نوبت روی ضد حملات سریع صاحب فرصت گلزنی شد که از موقعیت های خود استفاده نکرد.

تیم صبای قم در دقایق پایانی و وقت های اضافه فشار همه جانبه ای روی دروازه استقلال اهواز وارد کرد تا اینکه محمد قاضی در دقیقه 90+6 و در حالی که بازی لحظات پایانی خود را سپری می کرد ، روی ضربه کاشته موفق شد به گل تساوی دست یابد تا شاگردان علی دایی از یک شکست حتمی فرار کنند و به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

تیم استقلال خوزستان با این تساوی 11 امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند. تیم صبای قم هم با 7 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

برنامه ادامه دیدارهای هفته ششم از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

سه‌شنبه - ۲۴ شهریورماه

گسترش فولادتبریز - استقلال تهران، ساعت ۱۷، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

پدیده مشهد - سیاه‌جامگان مشهد، ساعت ۱۷، ورزشگاه ثامن مشهد

سپاهان اصفهان - تراکتورسازی تبریز، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

راه‌آهن تهران - ملوان بندرانزلی، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه شهر قدس

فولاد خوستان - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۸:۴۵، ورزشگاه غدیر اهواز

کد خبر : ۳۰۵۱۳۹