خبرگزاری کار ایران

ریکاوری مناسبی داشتیم؛

غفور: می‌خواهیم بازی خوبی ارائه کنیم/ ایتالیا به حق خودش نرسیده است

پشت خط زن تیم ملی والیبال گفت: ایتالیایی‌ها تغییراتی در کادر فنی و بازیکنان خود داشتند و حالا تیم خطرناکی محسوب می‌شوند.

به گزارش ایلنا، امیر غفور درباره آخرین شرایط تیم ملی والیبال ایران پیش از آغاز دور دوم مسابقات جام‌جهانی مقابل ایتالیا اظهار داشت: ایتالیا تیمی است که چند وقت اخیر نتایج خوبی کسب نکرده، یعنی به آن چیزی که حقش بوده، نرسیده است.

پشت خط زن تیم ملی والیبال متذکر شد: با تغییراتی که در کادر فنی و بازیکنان این تیم ایجاد شده، بسیار خطرناک شده، اما فکر نمی‌کنم در حال حاضر تیم‌شان به ثباتی رسیده باشد که بتوانند از جام‌جهانی سهیمه المپیک را کسب کنند.

وی ادامه داد: ایتالیایی‌ها در جام‌جهانی گام بلندی برداشته‌اند برای بهتر شدن و انگیزه خیلی زیادی دارند که بتوانند در این مسابقات بیشترین پیروزی را کسب کنند. بازی‌کردن مقابل تیم‌هایی که انگیزه زیادی دارند خیلی سخت است. ما هم بعد از برگزاری 5 مسابقه فشار زیادی را تحمل کردیم اما 2 روز استراحت برای تیم‌ها فکر می‌کنم زمان خوبی بود تا بتوانیم ریکاوری کنیم.

پشت خط زن تیم‌ملی والیبال‌ایران با بیان اینکه امیدوارم فردا با وجود بازی سختی که داریم، بتوانیم به هدف خود برسیم، گفت: ریکاوری بازیکنان هم ذهنی و هم بدنی است. فشار روانی را اگر کنار بگذاریم باید بگویم برگزاری مسابقات آن هم هر روز فشار بدنی زیادی را به بازیکنان وارد می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد: تمام تیم‌ها از نظر بدنی در شرایط بسیار سختی قرار دارند اما فکر می‌کنم 2 روز استراحت برای تیم‌ها کمک زیادی برای همه باشد. ما تمام سعی خود را برای ارائه یک بازی خوب و پیروزی در این مسابقه خواهیم کرد.

کد خبر : ۳۰۵۲۸۲