خبرگزاری کار ایران

کسی بازیکنان جوان سایپا را نمی‌شناسد!

جلالی: مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی داریم/ انتشار قرارداد بازیکنان درست نبود

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: با انگیزه زیادی برای دیدار با پرسپولیس آماده شدیم.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: رسیدن به این بازی‌ها احساس خاصی دارد. احساس می‌کنیم شانس داریم بیشتر دیده شویم و این موضوع به بازیکنان انگیزه می‌دهد.

سرمربی سایپا در واکنش به انتقادها از میانگین بالای سنی بازیکنان جذب شده در این فصل گفت: محمد سلطانی سال‌گذشته در نوجوانان سایپا بازی کرد و هنوز 16 سالش نشده اما در جام‌حذفی به میدان رفت. قلی‌زاده و نیاری هم مانند او هستند اما مشکل اینجاست شما آنها را نمی‌شناسید.

وی همچنین با انتقاد از انتشار قرارداد بازیکنان گفت: انتشار قرارداد بازیکنان درست نبود . شما یک فوتبالیست را بیاورید که کل مبلغ قراردادش را در یک‌سال گرفته باشد! شاید یک بازیکن بتواند حدود 50 درصد قراردادش را بگیرد. 20 درصد هم مالیات می‌دهد.

جلالی با اشاره به قرارداد بازیکنان خارجی متذکر شد: بازیکنان خارجی مشخص است چقدر دریافتی داشته‌اند. اگر مقایسه می‌کنند باید در همه زمینه‌ها باشد.

جلالی با انتقاد از برخورد خبرنگاران با فرهاد پورغلامی گفت: طبق مقررات سرمربی یا مربی باید در نشست حاضر شود. حضور روز قبل از بازی تمرکزم می‌گیرد ولی ما را مجبور می‌کنند بیاییم. یک روز می‌رسم می‌آیم و روزی هم همکار من می‌آید. پورغلامی خودش به نشست نمی‌آید بلکه من به او می‌گویم بیاید. اگر گلایه‌ای دارید به من بگویید. می‌دانید از نظر شخصیتی چقدر به او بر خورده؟! اگر چنین کاری با شما شود چه حسی خواهید داشت؟!

کد خبر : ۳۰۵۳۱۳