خبرگزاری کار ایران

به میزبانی اصفهان؛

لیگ برتر وزنه‌برداری با حضور 7 تیم آغاز شد/ رقابت داغ ملی‌پوشان در لیگ

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۶۰۶

فصل جدید لیگ برتر وزنه برداری با حضور 7 تیم و 110 وزنه بردار از امروز (چهارشنبه) در خانه وزنه برداری اصفهان آغاز شد.

به گزارش ایلنا، در این مسابقات تیم‌هایی همچون یاسین پیشرو قم، ملی حفاری ایران، مناطق نفت‌خیز جنوب، ذوب‌آهن اصفهان، عقاب نیروی‌هوایی همدان، رعد پدافند تهران و نیروی‌زمینی تهران حضور دارند. این مسابقات تا عصر پنجشنبه ادامه دارد.

سال گذشته با ورود ذوب‌آهن به جمع تیم‌های لیگ برتری، جام قهرمانی از انحصار تیم ملی حفاری خارج شد و علاقه مندان به این رشته تا روز پایانی شاهد رقابتی نزدیک میان ذوب‌آهن و ملی حفاری بودند؛ رقابتی که در نهایت با قهرمانی تیم تازه وارد اصفهانی خاتمه یافت.

در شرایطی که بهداد سلیمی قهرمان پرافتخار وزنه برداری ایران به دلیل پایین بودن رقم قراردادها عنوان کرده بود شاید در رقابت‌های لیگ شرکت نکند، یک تیم تازه وارد برای حضور در رقابت‌های لیگ اعلام آمادگی کرد تا با جذب نفرات سرشناس به یک باره معادلات قهرمانی رقابت های فصل جدید تحت الشعاع قرار گیرد.

بهداد سلیمی اولین خرید تابستانی تیم یاسین پیشرو قم بود اما تنها چهره سرشناس این تیم نماند زیرا بعد از سلیمی ، بهادر مولایی، سجاد بهروزی، جابر بهروزی، سهراب مرادی، مجید عسکری وعلی هاشمی هم به عضویت این تیم درآمدند تا به یک باره این تیم قمی چهره یک مدعی به خود بگیرد.

دیگر مدعی این فصل مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها، ذوب آهن اصفهان است . ذوب آهنی‌ها اگرچه نتوانستند همان ترکیب فصل گذشته خود را حفظ کنند اما به هر حال با کیانوش رستمی، رسول تقیان، مسعود چترایی و رشید شریفی همچنان یکی از تیم های پرستاره این فصل به شمار می روند.

ملی حفاری هم سومین مدعی قهرمانی فصل جدید لیگ وزنه برداری محسوب می شود. مدعی که بیشترین عنوان قهرمانی در 10 سال پیش را به نام خود ثبت کرده است .

حضور حسن گل پرور، علیرضا دهقان و نواب نصیرشلال تیم ملی حفاری اهواز را همچنان در جمع مدعیان لیگ برتر وزنه برداری کشور قرار می دهد.

براساس این گزارش لیگ امسال چند چهره غایب هم دارد که سرشناس ترین آنها سعید محمدپور، کیا قدمی و محسن بهرام زاده هستند، وزنه بردارانی که در سالهای اخیر پیراهن تیم ملی را بر تن داشته اند.

برنامه هفته اول لیگ وزنه برداری

رقابت های لیگ برتر وزنه برداری امسال در 5 مرحله برگزار می شود که تیم ذوب آهن اصفهان میزبان مرحله نخست آن است.

چهارشنبه 25 شهریور ماه در وزن های 56، 62، 69 و 77 کیلوگرم

پنج شنبه 26 شهریور ماه در وزن های 85، 94، 105 و 105+ کیلوگرم

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز