خبرگزاری کار ایران

گل ملوان صددرصد خطا بود؛

عبدی: مقابل تیم های هم سطح خودمان تمرکز نداریم/برابر استقلال تیم دیگری می شویم

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۶۱۴

کاپیتان تیم فوتبال راه آهن گفت: مقابل ملوان همه چیز بد بود و در نهایت باختیم.

بهادر عبدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: بازی با ملوان بازی خوبی نبود و کارهایی که لازم بود را در زمین انجام ندادیم و نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم و روی خطای صد در صد حریف گل خوردیم. همه چیز بد بود؛ هم ما بد بودیم و هم داوری بد بود و باختیم. الان کاری نمی شود کرد و فقط باید تمرین کنیم تا بازی های بعد بهتر باشیم.

وی افزود: کسب 5 امتیاز از 6 بازی به هیچ وجه راضی کننده نیست. ایرادی که بچه های ما دارند این است که جلوی تیم های بزرگ خیلی تمرکز دارند اما مقابل تیم های هم رده خودمان ضعیف ظاهر می شوند و تمرکز لازم را ندارند که این خیلی بد است. بازی بعد ما با استقلال تهران است و عملکرد بچه های ما زمین تا آسمان فرق خواهد کرد و مطمئن باشید بهترین عملکرد را خواهیم داشت اما از نظر حرفه ای اصلا قشنگ نیست.

عبدی در پایان گفت: تمام تلاش مان این است که مثل سال قبل پایین جدولی نباشیم. ما هم دوران بدنسازی را از دست دادیم و هم نتوانستیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم. الان شبانه روز تلاش می کنیم تا بهتر شویم. باید ذهنیت مان را عوض کنیم و در همه بازی ها با تمرکز بالا بازی کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز