خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی والیبال- ژاپن؛

خوشحالی آلکنو از پیروزی مقابل استرالیا/ اعتراف‌کاپیتان کانگوروها به قدرت روس‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۷۳۶

سرمربی تیم ملی والیبال روسیه گفت: هنوز در برخی بخش ها مشکل داریم و کامل نشدیم.

به گزارش ایلنا، ولادیمیر آلکنو پس از کسب پیروزی پنجم شاگردانش در جام‌جهانی در نشست خبری افزود: اگر به بازی امروز برابر استرالیا بخش به بخش نگاهی بیندازیم، باید بگویم بعضی از بخش‌ها را نمی‌پسندم اما در کل، خیلی خوب شد که پیروزی نصیب تیم روسیه شد.

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا نیز گفت: جدا از نتیجه کسب شده، این بازی قدم رو به جلویی برای تیم من محسوب می‌شود. به اعتقاد من، در ست اول بسیار خوب بازی کردیم و چند امتیاز مستقیم از سرویس هم از تیم روسیه گرفتیم.

روبرتو سانتیلی با بیان اینکه سرویس‌های روسیه معمولی در عین حال پرسرعت بود، گفت: با این حال در انتهای بازی، روسیه پیش افتاد و تیم برتر میدان بود. برای من و تیم استرالیا، این بازی قدم مثبتی است اما همیشه هم رقابت خوب با روسیه کافی نیست و مستلزم کسب نتیجه هست.

وی تصریح کرد: بازی در ست اول بسیار نزدیک بود. از تجربه این بازی استفاده خواهیم کرد. برای بازیکنان جوان من رقابت با تیم قدرتمندی همچون روسیه که دارای قدرت بدنی بالاست و تکنیکی عمل می‌کند، کار بسیار دشواری است.

دیمیتری موزرسکی کاپیتان تیم ملی والیبال روسیه نیز در این نشست خبری گفت: استرالیا تیم خوبی است. خوشحالیم این بازی را 3 بر صفر بردیم.

کاپیتان استرالیا گفت: مسابقه امروز سخت بود. نمی‌توان تیم روسیه را شبیه‌سازی کرد. بازیکنانش همه قدرتمند هستند. سرویس و دفاع بسیار خوبی نیز دارند.

توماس ادگار تصریح کرد: بازی روسیه بیشتر واقع‌گرایانه است. شروع خوبی داشتیم و فقط لحظاتی از بازی دچار افت شدیم. امیدواریم، تمرینات خود را بیشتر کنیم و پایان خوبی را در این رقابت ها رقم بزنیم.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز