خبرگزاری کار ایران

جام جهانی والیبال- ژاپن؛

کواچ: مقابل آمریکا بهتر بودیم/ باید به فکر تغییرات باشیم

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۸۶۳

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امروز نسبت به گذشته بهتر بودیم و باید در ادامه مسابقات هم مانند دیدار با آمریکا در زمین بازی کنیم.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ پس از شکست 3 بر یک ایران برابر آمریکا در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: به تیم آمریکا تبریک می گویم. آنها برای هر امتیاز جنگیدند. نسبت به بازی دیروز، از بازی امروز رضایت بیشتری دارم؛ البته نظرم فقط روی عملکردشان مثبت است و نه از نتیجه بازی.

وی ادامه داد: تیم آمریکا در طول رقابت ها درخشید. امیدوارم در چهار بازی باقیمانده مانند امروز بازی کنیم. در توپ‎های برگشتی هنوز هم مشکل داریم و نتوانستیم موفقیتی حاصل کنیم. باید به فکر تغییراتی باشیم تا بهتر بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا نیز در این نشست خبری گفت: این بهتری بازی ما نبود، اما تیم ایران ما را متزلزل کرد.

جان اسپیرا اظهار داشت: از قبل هم دیدار با ایران را جدالی سخت تصور می کردم. در دو سال گذشته، با تیم ایران بسیار رو در رو شدیم. در مسابقات قهرمانی جهان، در لیگ جهانی و حتی با این تیم دیدار دوستانه نیز برگزار کردیم.

وی ادامه داد: ما برای اولین بار در تاریخ والیبال به ایران سفر کردیم و در مسابقات لیگ جهانی میزبان آنها بودیم. در هر بازی یک سری پشت پرده های سیاسی هم به دلیل شرایط دو کشور وجود داشت که خوب و پسندیده نبود، اما در زمین، سیاست مهم نیست. بازیکنان یکدیگر را دوست دارند و به هم احترام می گذارند.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا خاطرنشان کرد: هر دو تیم با شور و انرژی به رقابت پرداختند. ایران خیلی خوب بازی کرد. خوب ترجمه کنید که چه می گویم؛ امروز تیم ایران بیشتر از اینکه استرس پذیر باشد، استرس آور شد. ایران در حمله بسیار پر قدرت است. دید خوبی روی سد دفاعی دارند و با قاطعیت حمله می کنند.

اسپیرا عنوان کرد: خوشحالم که برخی از بازیکنان بی تجربه تیم امروز به تعادل و ثبات رسیدند. این بهتری بازی ما نبود، اما تیم ایران ما را متزلزل کرد. تجربه خوب این بازی را به فال نیک می گیرم و برای بهتر شدن از آن بهره می برم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز