خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی والیبال- ژاپن؛

اسپیرا: یک باخت ما را از سهمیه المپیک دور می‌کند/ فتحی: تجربه بین المللی تیمم کم است

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۹۹۷

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: در جام‌جهانی یک باخت هم ممکن است ما را از سهمیه المپیک دور کند.

به گزارش ایلنا، جان اسپیرا پس از پیروزی تیمش برابر تونس در نشست‌خبری حاضر شد و اظهار داشت: سطح چنین مسابقاتی همیشه بالا است. ست‌دوم را خیلی خوب شروع کردیم و پشت هم امتیاز می‌گرفتیم. توپ‌گیری و سرویس تونس در ست سوم بی‌نظیر بود. تمرکز خود را در ست سوم از دست دادیم اما توانستیم دوباره به بازی برگردیم. روش بازی ما در ست سوم منسجم نبود. خوشحالم بازی را در 3 ست به پایان بردیم. یک باخت هم ممکن است ما را از سهمیه المپیک دور سازد و تفاوت ست‌ ممکن است دردسرساز شود.

دیوید لی، کاپیتان تیم ملی والیبال آمریکا هم گفت: خوشحالیم که رکورد 3 بر صفر دیگری را نیز ثبت کردیم. تمرکز خود را در ست سوم از دست دادیم و نمایش‌خوبی را از تونس شاهد بودیم. دفاع و سرویس‌های تیم تونس خوب بود. آخرین دیدار خود را در اوساکا به پایان رساندیم. امیدواریم پاداش کار ما در توکیو کسب سهمیه المپیک باشد.

فتحی المکور، سرمربی تیم ملی والیبال تونس هم درباره شکست تیمش خاطرنشان کرد: تمام بازی‌ها برای ما سخت است. این رقابت‌ها بسیار طولانی است. طولانی بودن بازی قبل استرس بازیکنانم را بیشتر کرد و بازی امروز آنها را تحت تاثیر قرار داد. ست دوم و سوم را خیلی خوب بازی کردیم. در چنین بازی سطح بالایی، تفاوت‌های جزئی هم به چشم می‌آید.

وی افزود: در اواخر بازی اشتباهاتی را مرتکب شدیم که دلیلش نداشتن تجربه بین المللی است. بازیکنان من در این بازی‌ها بیشتر تجربه کسب می نمایند. باید بازی های تدارکاتی برون مرزی بیشتری را در دستور کار برنامه های خود قرار دهیم.

مروان القارسی، کاپیتان تیم ملی والیبال تونس هم اظهار داشت: در برابر تیم قدرتمند آمریکا بازی نمودیم. ست دوم و سوم را خوب بازی کردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز