خبرگزاری کار ایران

هفته اول لیگ برتر وزنه‌برداری-اصفهان؛

ذوب‌آهن اصفهان در صدر ایستاد/بهداد سلیمی قهرمان سنگین وزن

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۰۸۵

تیم ذوب آهن اصفهان در پایان هفته اول لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور با کسب بیشترین امتیاز در صدر جدول ایستاد.

به گزارش ایلنا، هفته اول لیگ برتر وزنه برداری طی روزهای 26 و 27 شهریور در اصفهان و به میزبانی تیم ذوب آهن برگزار شد و تیم وزنه برداری ذوب آهن اصفهان با مجموع  608 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم های یاسین پیشروِ قم با 534 امتیاز در جایگاه دوم، رعد پدافند تهران با 525 امتیاز در رده سوم، عقاب نیروی هوایی همدان با 514 امتیاز چهارم شد ، مناطق نفت خیز جنوب خوزستان با 512 امتیاز در رده پنجم و شرکت ملی حفاری با 507 امتیاز و تیم نیروی زمینی تهران با 503 امتیاز در رده هفتم قرار گرفتند.

همچنین ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی در هفته اول لیگ برتر رکوردگیری را در محل کمپ تیم های ملی برگزار کردند.

در دسته فوق سنگین بهداد سلیمی وزنه بردار تیم یاسین پیشرو قم رکوردهای هفته اول را در کمپ تیم های ملی به ثبت رساند و توانست در حرکت یک ضرب 200کیلوگرم، حرکت دو ضرب 240 کیلوگرم و با مجموع 440 کیلوگرم به عنوان قهرمانی این وزن دست یابد.

همچنین امیر حسین ناظم الرعایا از تیم ذوب آهن اصفهان با مجموع 422 کیلوگرم دوم شود و بهادر مولایی نیز با رکورد های(178 کیلوگرم در یک ضرب، 236 کیلوگرم در دوضرب و مجموع 414 کیلوگرم) که در رقابت های قهرمانی آسیا برای این وزنه بردار به دست آمده بود به سومی دسته فوق سنگین دست پیدا کرد.

سهراب مرادی وزنه بردار تیم یاسین پیشروِ قم در دسته 105 کیلوگرم با 186 کیلوگرم در حرکت یک ضرب و 233 کیلوگرم در حرکت دو ضرب و با مجموع 419 کیلوگرم به عنوان قهرمانی دسته 105 کیلوگرم هفته اول لیگ برتر وزنه برداری برسد.

سهراب مرادی در مسابقات در دسته 94 کیلوگرم شرکت می کند ولی در این مسابقات بر حسب نیاز تیم یاسین پیشرو قم در دسته 105 کیلو وزنه زد.

ضمنا عماد باقری از تیم ذوب آهن اصفهان با مجموع 409 کیلوگرم و جواد نادری با مجموع 397 کیلوگرم به ترتیب در رده های دوم وسوم قرار گرفتند.

رقابت وزنه برداران دسته 94 کیلوگرم نیز با حضور 8 وزنه بردار در هفته اول لیگ برتر وزنه‌برداری برگزار شد که محمد زارعی وزنه بردار تیم رعد پدافند تهران در حرکت یک ضرب 173کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت دو ضرب 208 کیلوگرم را بالای سر برد تا با مجموع 381 کیلوگرم به مقام اول هفته اول این دسته دست پیدا کند.

نیما آقایی از نیروی زمینی با مجموع 377 کیلوگرم دوم و علی هاشمی نیز با احتساب رکورد هایش در رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا در تایلند با 376 کیلوگرم در جایگاه سوم ایستاد.

کیانوش رستمی وزنه بردار تیم ذوب آهن اصفهان در دسته 85 کیلوگرم در حرکت یک ضرب وزنه های 160 کیلوگرم و 170 کیلوگرم را ثبت کرد و برای بار سوم انصراف داد. رستمی در حرکت دوضرب 200 کیلوگرم را مهار کرد و دو بار پیاپی وزنه 220 کیلوگرمی را که 2 کیلو گرم بالاتر از رکورد دنیا بود، انداخت و با مجموع 370 کیلوگرم کار خود را به پایان رساند.

در دسته 77 کیلوگرم رسول تقیان وزنه بردار تیم ذوب آهن اصفهان ابتدا وزنه 145 کیلوگرم را ثبت کرد و در دومین حرکت 153 کیلوگرم را به بالای سر برد و برای بار سوم موفق به مهار وزنه 160 کیلوگرمی نشد.

وی در حرکت دوضرب وزنه های 180 کیلوگرم و 190 کیلوگرم را مهار کرد اما در مهار وزنه 200 کیلوگرم ناموفق بود و در مجموع حرکات یک ضرب و دو ضرب 343 کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز